PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

M. Nasir - Empat Penjuru

lirik lagu M. Nasir - Empat Penjuru

M. Nasir

Empat Penjuru

Empat penjuru, empat tembok bisu
Memandang kejam padaku
Di dalam penjara, di luar penjara
Manakah tempatku mengadu

Wahai temanku dengar kataku
Jangan kau ikut aku
Jalan yang lurus aku tak lalu
Ku ikut jalan berliku

Oh! ibu tolong anakmu
Oh! ayah dengar rayuku

Kini ku tahu aku bersalah
Menghidu bunga berbisa
Ku sangka Syurga tapi sengsara
Kini ku terima balasannya

Bantulah aku wahai saudara
Mencari tujuan hidup
Hindarkan aku dari khayalan
Ku ingin hidup di alam nyata



lirik lagu Empat Penjuru - M. Nasir

k/w: lirik lagu, M. Nasir, lirik, Empat Penjuru

No comments:

Post a Comment

Komen di sini

Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







Arkib