PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

M. Nasir - Mencurah Janji Di Daun Keladi

lirik lagu M. Nasir - Mencurah Janji Di Daun Keladi

M. Nasir

Mencurah Janji Di Daun Keladi

Dengan mudah kau lepaskan kata-kata
Hingga aku terpesona
Dibuai gelora cinta dan asmara

Gitu halus, lembut dan indah sekali
Rupa-rupanya diselimuti duri
Hingga aku dikau lukai

Butakah aku dalam cinta
Hingga aku diperbudak-budakkan
Miskinkah aku dalam cinta
Hingga menjadi barang buangan
Tahulah aku sekarang
Siapa kau sebenarnya

Tiada aku sangka sama sekali
Kau hanya mencurah janji di daun keladi
Sungguh tak bererti


lirik lagu Mencurah Janji Di Daun Keladi - M. Nasir

k/w: lirik lagu, M. Nasir, lirik, Mencurah Janji Di Daun Keladi

No comments:

Post a Comment

Komen di sini

Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







Arkib