PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

Sohaimi Mior Hassan - Semalam Aku Terfikir Sesuatu

Lirik Lagu Sohaimi Mior Hassan - lirik Semalam Aku Terfikir Sesuatu

Sohaimi Mior Hassan

Semalam Aku Terfikir Sesuatu :



Semalam aku terfikir sesuatu
Semasa kau tersandar di pangkuanmu
Di jendela usang hatiku jauh memandang
Sambil jemarimu membelai rambutku

Terfikir aku tentang racun berbisa
Membakar jiwa remaja yang terpedaya
Kerna menteri mereka sampai hati
Rosakkan generasi muda harapan bangsa
Di mana saja

Tentang anak kita yang bakal dewasa
Bakal warisi teraju kepimpinan negara
Marilah isteriku
Awasi dan sayangi
Agar dewasa nanti dia pasti berbakti
Dan bukan jadi hamba pada noda dan dosa
Racun berbisa

Lirik Lagu Sohaimi Mior Hassan - lirik Semalam Aku Terfikir Sesuatu

No comments:

Post a Comment

Komen di sini

Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







Arkib