Jom Bookmark & Kongsi page yang anda SUKA sekarang!










*Link LirikSemuaLagu pada Website & Blog Anda

lirik lagu Ada Kamu Nubhan

Nubhan

lirik Ada Kamu :

Di sana pungguk menanti
Mengharap bulan membalas rindu di hati
Di sini aku berdiri
Menunggu penuh dengan kesabaran

Tanpa manis madah
Janji yang puitis tuk persembah
Hanya ketulusan sekeping hati suci

(Korus)
Aku…
Berikan kasih
Kalau itu yang kau mahu dari ku
Aku…
Berikan cinta
Untuk membahagiakan hari mu
Aku…
Sayang diri (pada) mu
Biar pun nafas ku sampai terhenti

Akan ku kota janji kita
Mendirikan taj mahal cinta
Seteguh kasih Shah Jehan
Kepada Mumtaz nya

Terasa indah
Pabila berdua semakin tiba
Saat bahagia meraih cinta kita


lirik lagu Ada Kamu Nubhan
lirik lagu Nubhan Ada Kamu

lirik lagu Masih Adakah Sang Suria Kafilah

Kafilah

lirik Masih Adakah Sang Suria :

Kenangan kita pengalaman bersama
Kuabadikan sayang
Di dalam hati di lubuk nurani
Walau berat rasanya melihat dirimu pergi

Bersama janji bersama harapan
Kau kunantikan sayang
Walau beribu halangan menunggu
Namun kasihku takkan luput

Selagi ada sang suria
Selagi masih ada sang suria

Kasih yang suci pintaku
Jangan dinoda, dikhianati
Berikan perlindungan padanya
Agar kekal abadi
Jangan dihancurkan hati yang suci ini

Kita merancang Tuhan yang menentukan
Pertemuan sayang pada yang satu
Kupohonkan restu moga kisah percintaan kita
Sentiasa bahagia moga kan sentiasa bahagia


lirik lagu Masih Adakah Sang Suria Kafilah

lirik lagu Kafilah Masih Adakah Sang Suria

Lirik Lagu Masanya Sleeq

Sleeq

Lirik Lagu Masanya :

Kini tiba masanya,kami berdua merubah sejarah
Masanya,kami berdua berbintang cerah
Masanya,kami anak muda menempa nama
Akhirnya,aku dan dia akan teruskan rencana

Tiba masanya untuk kami bersuara,(suara)
Rupa dan irama kami berbeda,(be,be,be,be,berbeda)
Sudah lama ku tunggu,(uh huh)
Segala yang ku lalu,(uh huh)
Semua yang ku impikan terjadi padaku,

Sudah berada di carta ria, Pilihlah aku yang Sudah tu Sudah,
Remix,ingatkan remix dimana kali pertama kamu menemui Sleeq,
Kini Sleeq hadir di sini,lamakah kamu menanti,
Tidahkah lupa, segala, rintangan yang kami lalui

Korus: Kini tiba masanya,kami berdua merubah sejara
Masanya,kami berdua berbintang cerah
Masanya,kami anak muda menempa nama
Akhirnya,aku dan dia akan teruskan rencana

Secara langsung tidak terfikir Sleeq hadir,
Terkejut ya?Ternganga ya?Mungkin ini takdir?Ku rasa ini takdir?Sudah tentu ini takdir,
Inilah perjalanan yang telah kami ambil,Akhirnya,(akhirnya)penuh dengan karisma,
Yang dapat, kami tunjuk, pada seluruh Asia,
Pengalaman ini tidak dapat dikatakan,
Akhirnya rencana kami dapat dimulakan,

Tak kira di mana,jua,hiburan sensasi sepanjang masa,
Kamu akan bernyanyi bersama kami begini, HEY!
Da da di da da da da Da da di da da da da da
Marilah,ikut sama,nyanyikan melodi seterusnya,

Kini tiba masanya, kami berdua berubah sejarah
Masanya, kami berdua berbintang cerah
Masanya,
Akhirnya,

BRIDGE:
Di saat begini, aku gementar memikirkan,
Apa akan terjadi pada kami,
Seterusnya…

Korus:
Kini tiba masanya,kami berdua merubah sejara
Masanya,kami berdua berbintang cerah
Masanya,kami anak muda menempa nama
Akhirnya,aku dan dia akan teruskan rencana


Lirik Lagu Masanya Sleeq
Lirik Lagu Sleeq Masanya

lirik lagu Yang Teristimewa Shades

Shades

lirik Yang Teristimewa :

Di sebalik senyumanmu
Titisan airmata di jiwamu
Perjalanan kau tempuh memilukan
Jeritan batin terlukis di mata

Usah kau tangisi diri ini
Bukannya ku pinta begini
Hanyalah takdir oh menentukan
Di sebalik doa dan harapan

Hulurkan oh tanganmu
Kan mencapai bintang
Menyuluh perjalanan
Bersama menempuh rintangan yang ada

Di sebalik senyumanmu
Titisan airmata di jiwamu
Perjalanan kau tempuh memilukan
Jeritan batin terlukis di mata

Usah kau tangisi diri ini
Bukannya ku pinta begini
Hanyalah takdir oh menentukan
Di sebalik doa dan harapan

Hulurkan oh tanganmu
Kan mencapai bintang
Menyuluh perjalanan
Bersama menempuh rintangan yang ada

Ku pohon... Kepada yang Esa
Berikan harapan kepadamu permata istimewa
Ku pohon . . . Kepada yang Esa
Berikan harapan kepadamu permata istimewa

Hulurkan oh tanganmu
Kan mencapai bintang
Menyuluh perjalanan
Bersama menempuh rintangan yang ada

Kau bagai , Kau bagaikan permata
Kau insan , Kau insan istimewa
Untukmu . . . Pengorbanan untukmu
Di sebalik senyumanmu
Titisan airmata di jiwamu
Perjalanan kau tempuh memilukan
Jeritan batin terlukis di mata

Usah kau tangisi diri ini
Bukannya ku pinta begini
Hanyalah takdir oh menentukan
Di sebalik doa dan harapan

Hulurkan oh tanganmu
Kan mencapai bintang
Menyuluh perjalanan
Bersama menempuh rintangan yang ada

Kau bagai, Kau bagaikan permata
Kau insan, Kau insan istimewa
Untukmu... Pengorbanan untukmu


lirik lagu Yang Teristimewa Shades

lirik lagu Shades Yang Teristimewa

Lirik Lagu Impianku Didicazli Ft Sleeq

Didicazli Ft Sleeq

Lirik Impianku :

Pernahkah terlintas di hati,
Selama ini,
Ku selindung diri,
Sebalik irama kasih
Alunan naluriku

Di hadapan mu,
Ku membisu,
Mengubat rindu,
Mungkin silap ku,
Rahsiakan cinta

Korus
Di dalam sejuta ,
Ku temu,
Dirimu,
Yang seindah impianku,
Namun lamunan ku,
Yang terhenti,
Bila ku menyedari ,
Hadirnya aku antara beribu.

Ooohh..
Heyyeaahh..

Ku lukiskan niat hati
Bersama lakar dan madah ku ini (ohh...)
Ingin ku utuskan kepada mu sayangg ..
Tak ingin ku rahsia lagi,
Kasih yang membara di hati ,
Walau lidah ku kelu,
Ku nyatakan padamu,
Aku cinta kau..

Chorus.

Sleeq:
Yeahyeahyeahyeahyeahyeah x2
Ohohohohohohohh .. x2
Ah. x4

Sering aku hanya terpaku bila,
Kamu di ha ..dapanku (di hadapanku)
Dan sering bayangan senyumanmu kan menjelama di dalam lena ku,(dalam lena ku)
Ternyata kamu lah terindah insan impianku,
Ketahuilah kasih tiada siapa lagi di hatiku. (di hatiku)
Di hatiku .. (di hatiku )

Di dalam sejuta ,
Ku temu,
Dirimu,
Yang seindah impianku
Ohh.

Jika kau termampu,
Pilihlah ku,
Akan ku abadikan,
Sepenuh cinta ku,
Menyayangi mu… x3

Pernahkah terlintas di hati
selama ini, kuselindung diri
sebalik irama kasih
alunan naluriku

Di hadapanmu
kumembisu mengubat rindu
mungkin silapku
rahsiakan cinta


Lirik Lagu Impianku Didicazli Ft Sleeq

Lirik Lagu Didicazli Ft Sleeq Impianku

lirik lagu Sejuta Memori Shades

Shades

lirik Sejuta Memori :

Di malam ini, Ku cuba tangisi
Kisah cinta antara kita
Di sini aku, Nanti jawapan
Dan sejuta harapan

Di manakah... Ke mana...
Hilangnya cintamu, Seketika menyinar hidupku
Di manakah... Silapku...
Hingga ku tersisih, Ke mana kasih di mana
Cintaku...

Dikau di mana, Kasih sejati
Kembalilah dikau di sisi
Tidak pernahku, Terlintas begini
Segalanya tinggal memori

Di manakah... Ke mana...
Hilangnya cintamu, Seketika menyinar hidupku
Di manakah... Silapku...
Hingga ku tersisih, Ke mana kasih di mana
Cintaku...

Di saat ini, Terbayang wajahmu
Jauh di hatiku menantimu
Kembalilah sayang kau ku rindu
Berikanlah kasihmu padaku


lirik lagu Sejuta Memori Shades
lirik lagu Shades Sejuta Memori

Lirik Lagu Selamat Malam Sleeq

Sleeq

Lirik Selamat Malam :

Ku masih lihat wajahmu,
kau terperangkap diminda ku,
suaramu memang ku rindu,
kini hilangnya semua itu.

Masih ku ingin meluahkan,
perasaanku yang ku simpan (dalam hati),
tapi masa terlalu singkat,
tak sempat memberitahunya segalanya.

Korus
Selamat malam,
selamat malam,
ini kali terakhir ku ingin mengucapkan padamu kasih,
takkan dapat katakan,
selamat tinggal sayang

Rap

Selamat pagi pada
cinta ku yang pertama,
ku tidakkan percaya,
keinginan ku berjaya,
tuk mendapat mu di sisiku,
siapa yang cuba memisahkan kita akan di siku,
cinta kita harum walaupun beberapa tahun bersama,
cinta kita masih rasa baru,
tapi tu dahulu,
masa sudah berubah,
secara individu,
masa yang menyebabkan perpisahan kita,
aku minta kau jangan risau di minda,
aku tidak berbohong berita itu fitnah,
ku telah menyerah hatiku padamu,
mereka hanya ingin ambil mudah;
dan mereka telah berjaya,
pasti gembira,
hati ku tak senang,
kini kau tiada ku terpaksa ucapkan selamat malam sayang.

(ulang korus)

Ku cuba lari dari kamu,
lengah sungguh masa berlalu,
tanpamu,
nanti hidupku,tak bisa ku nyatakan kau takkan kembali lagi.


Lirik Lagu Selamat Malam Sleeq
Lirik Lagu Sleeq Selamat Malam

lirik lagu Sayu Shades

Shades

lirik Sayu :

Ada sepi di dalam hati
Sesuatu yang menyala
Sedang membakar di dalam naluri

Ada rasa melanda jiwa
Merintih dan merayu
Ingin membuka ruang di hatinya

Sayu yang membelai sukma
Mengguris emosi

( korus )
Sambutlah salam rinduku
Dengarkan hasrat syahdu
Tinggalkan persada alam pilu

Sambutlah salam rinduku
Dengarkan hasrat syahdu
Bersama tinggalkan alam pilu

Ada sepi di dalam hati
Sesuatu yang membara
Masih terbakar di dalam naluri

Ada sunyi yang memendam
Sesuatu yang menyala
Dapat di lihat kasih yang mendalam


lirik lagu Sayu Shades

lirik lagu Shades Sayu

Lirik Lagu Cun Saja Sleeq

Sleeq

Lirik Lagu Cun Saja :

Korus:
Lagu ini bukan di radio setiap hari untukmu
Lagu ini tidak perlu kau kembali kepadaku
Lagu ini hanya ingin kau fahami ku sudah teruskan hidupku
Semuanya cun saja

Tak perlu tinggalkan pesanan
Tak perlu buat panggilan
Ku tak perlu lagi kalau kau cuba mintak maaf
Lupakan sahaja
Diriku cun saja

Duduk di rumah seorang saja
Menulis lagu cinta
Menggunakan kisah ini tuk ceritakan

Korus

Alyph:
Cun hidupku kini cun saja
Sejak kita memang cun semuanya
Sejak pisah itulah permulaannya untukku berhati-hati dgn buaya
Ngap ngap pendirianku tegap
Jumlah kali kita bertengkar memang genap
Untuk aku ke tahap ini silap kita memang patut sama-sama kene sepak pak pak
Tapi bukan niat aku tuk salahkan dirimu
Aku sedar ku juga ada kekuranganku
Tapi kalau bersifat mementingkan diri sendiri untuk kebaikkan bukan kurang ajar itu

Duduk di rumah seorang saja
Mengarang lagu cinta
Dengan mengembalikan kisah kitakan tapi jangan perasaan
Ohh..

Walaupun ini bab yang baru ada masa arah ku tak tentu
Tetap rindu kehadiranmu, tidak patut
Kerna ku takut

korus

Lagu ini,
Tandanya kamu masih sayangkan ku
Walaupun sudah tidak bersama lagi

Lagu ini,
Tandanya ku masih rindukanmu
Walaupun sudah tidak bersama lagi

Lagu ini,
Dengan lagu ini ku ingin memberitahu
kamu bahawaku okay
Aku okay

Lagu ini,
Dengan lagu ini ku ingin memberitahu
kamu jangan cakap tak boleh


Lirik Lagu Cun Saja Sleeq
Lirik Lagu Sleeq Cun Saja

lirik lagu Jangan Kau Ucap Selamat Tinggal Shades

Shades

lirik Jangan Kau Ucap Selamat Tinggal :

Ku mencari, Ku mencari
Apakah salahku
Kau buat ku termenung seorangan
Dalam diri sangsi, Akhirnya begini
Perpisahan tak kuduga

Ku mengerti, Ku fahami
Keputusan diri
Biar saja aku sebegini
Permintaan terakhirku, Jangan kau lafazkan
Simpan saja kata-kata

( korus )
Jangan diucap elamat tinggal
Jangan kau ucap selamat tinggal
Jangan diucap selamt tinggal
Kepadaku...

Walaupun seketika... Walaupun sekelip mata
Simpan saja kata-kata, Ke akhir hayat yang ada
Walaupun seketika... Walaupun sekelip mata
Simpan saja kata-kata, Ke akhir hayat yang ada


lirik lagu Jangan Kau Ucap Selamat Tinggal Shades
lirik lagu Shades Jangan Kau Ucap Selamat Tinggal

Lirik lagu Kau Buat Aku Sleeq

Sleeq

Lirik Kau Buat Aku :

So met this girl,
So was like sleek,
She was like classy,
She made me said something like, this,

Kau kau kau buat aku
Kau kau kau buat aku
(lets go)

Sudah cukup lama ku benam perasaan yang ada di hati (ada di hati),
Namun ku tak bisa terus menahan hingga mulut ku terkunci,

( ***** )
Rasa suka, suka
Sayang, sayang
Cinta, cinta
Semua kau beri.
Rasa suka, suka
Sayang, sayang
Cinta, cinta
Ku ingin berbagi.

Sudah cukup lama kau buat aku selalu jatuh hati, (jatuh hati)
Hari hari kau selalu buat aku begitu bererti,

( ***** )

(Chorus)
Kau buat aku semakin cinta, (semakin cinta)
Kau buat aku semakin gila, (semakin gila a a a)
Kau buat aku jatuh cinta, (jatuh cinta)
Kau buat aku semakin gila, (semakin gila)

Kau buat aku....
Jatuh cinta padamu

Sudah cukup lama kau buat aku selalu jatuh hati, (jatuh)
Hari hari kau selalu buat aku begitu bererti,

( ***** )

(Chorus)

Semua perhatian yang engkau berikan kau buat aku,
Semua perhatian yang engkau berikan kau buat aku katakan I love you,

(Chorus)

Aku semakin malu pabila ingin bertemu dengan mu,
ku ku gegak gegak gegak pintu satu,
tanda yang bermakna bahawa
ku sudah jumpa wanita yang sesuai denganku,
pasti kau setuju,
sesudah tu ku menggelentar,
takut sekali ku tergelek bila ku ketawa ha ha ha ha,
pun macam bedek be be bedek bedek
ku ingin bersama mu buat selamanya
kalau kene seribu tahun pun
aku tak mengapa, tak mengapa...

Kau buat aku semakin gila.


Lirik lagu Kau Buat Aku Sleeq

Lirik lagu Sleeq Kau Buat Aku

lirik lagu Zaileha Rockers

Rockers

lirik Zaileha :

Wajahnya yang ayu
Senyumannya yang mempesonakan
Jelingan matamu
Membuat hatiku mula tergoda
Engkaulah ratu dalam hidupku
Hanya kau satu dalam hatiku

Ingin diriku menyemaikan hasrat di hatiku
Lidahku kelu memandang dirimu ku terpaku
Engkaulah ratu dalam hidupku
Hanya kau satu dalam hatiku

Zaileha penggoda setiap jejaka
Zaileha hatiku tidak akan berubah
Zaileha janganlah engkau pergi dariku
Zaileha oh sayang ku cinta padamu


lirik lagu Zaileha Rockers
lirik lagu Rockers Zaileha

lirik lagu Perjuangan Rockers

Rockers

lirik Perjuangan :

Bangkitlah bangsa ku oh bangkitlah
Kita buktikan pada dunia
Tangan ini berubah mereka
Mampu berbuat apa saja

Bersama sama berusaha
Dengan penuh keyakinan
Agar terbuku pokok kejayaan
Bakal kita nikmati bersama

Perjuangan ini tiada erti
Kalau kita hanya mampu menyepi
Perjuangan ini tiada erti
Seandai kita hanya pandai mencaci

Berkoba koba penuh harapan
Bersama jiwa perpaduan
Kesungguhan hanyalah senjata
Yang ada pada diri kita


lirik lagu Perjuangan Rockers

lirik lagu Rockers Perjuangan

lirik lagu Memori Rockers

Rockers

lirik Memori :

Kelahiran mu dalam hidup ku
Bawa kebahagiaan
Kehadiran mu dalam jiwa ku
Dapat ku rasakan ketenangan

Perpisahan adalah perkara
Yang menyedihkan
Bermula mesra
Berakhir dengan kekecewaan

( korus )
Memori tak dapat ku lupakan
Yang kini hanya tinggal kesan
Ku sendiri dalam kesunyian
Ku sendiri hiba perasaan
Ku sendiri

Kau yang pergi kerana menyahut seruan
Akan ku terima semua ini sebagai cabaran
Memori tak dapat ku lupakan
Yang kini hanya tinggal kesan
Ku sendiri dalam kesunyian
Ku sendiri hiba perasaan
Ku sendiri


lirik lagu Memori Rockers

lirik lagu Rockers Memori

lirik lagu Kesesatan Rockers

Rockers

lirik Kesesatan :

Jauh di penjuru kota
Keji mata dunia
Terlontar lembah dosa
Kau hanyut kesesatan
Terhimpit yang mencengkam
Terhumban jurang yang dalam

Kita tak tersalah langkah
Pulang ke pangkal jalan
Baiki kesilapan agar tidak kecundang
Buruk jadi sempadan
Yang baik buat teladan

Kau harus bijak menilai
Hidup ragam manusia
Dengan tabah hadapi segalanya
Cabaran dan godaan... ohhh
Meniti kehidupan
Hindari kesesatan


lirik lagu Kesesatan Rockers
lirik lagu Rockers Kesesatan

lirik lagu Kekejaman Rockers

Rockers

lirik Kekejaman :

Saksikanlah keadaan mereka
Yang belum tentu nasibnya
Hidup di dalam ketakutan
Terbiar dan sengsara

Oh betapa sedih rasanya
Hidup mereka yang teriksa

Bayangkanlah kehidupan mereka
Yang penuh dengan kezaliman
Kerana maruah dan kuasa
Sanggup membunuh sesama

Oh betapa sedih rasanya
Hidup mereka yang tersiksa

( korus )
Kekejaman manusia...oh
Kekejaman manusia
Tiada batasnya

( ulang korus )

Bilakah masanya kan tiba
Hapuskan segala sengketa
Apakah mereka lupa
Hidup ini sementara


lirik lagu Kekejaman Rockers
lirik lagu Rockers Kekejaman

lirik lagu Kaki Lima Rockers

Rockers

lirik Kaki Lima :

Ada yang bersembang di sana
Ada pula yang bermain gitar
Ramai orang yang datang
Rasa seperti suatu pesta
Anak muda bermain gitar
Menghiburkan setiap insan
Gadis kilang berlalu pulang
Pasti terpikat irama rancak

Kaki lima
Kau penyeri mentari
Tua muda
Pasti ke tempatmu
Engkau dicipta untuk laluan
Tapi menjadi tempat hiburan

Pemuzik jalanan mencari rezki
Penyelok saku mencari baki
Jauh di penjuru kota
Keji mata dunia
Terlontar lembah dosa
Kau hanyut kesesatan
Terhimpit yang mencengkam
Terhumban jurang yang dalam

Kita tak tersalah langkah
Pulang ke pangkal jalan
Baiki kesilapan agar tidak kecundang
Buruk jadi sempadan
Yang baik buat teladan

Kau harus bijak menilai
Hidup ragam manusia
Dengan tabah hadapi segalanya
Cabaran dan godaan... ohhh
Meniti kehidupan
Hindari kesesatan


lirik lagu Kaki Lima Rockers

lirik lagu Lima Rockers Kaki

lirik lagu Harakah Rockers

Rockers

lirik Harakah :

Tercoreng megah di gurun purba
Mengharungi sisa hidup
Dipagari buih mendidih
Duka di bumi pertiwi

Kehidupan bagai jentera
Sengsara di mata dunia
Angkara murka dari mereka
Bak merintih di kuping si tuli

Usah peka datang meresapi
Sengketa di antara sempadan api
Meniti kemenangan

( korus )
Harakah bersemadi
Keindahan tak terperi
Harakah bersemadi
Kenyataan terbukti sepi


Harakah terjarum di jiwa
Obor iman menyala
Pasti kemenangan menanti
Bila tiada siapa pasti


lirik lagu Harakah Rockers
lirik lagu Rockers Harakah

lirik lagu Kenangan Cinta Pertama Rockers

Rockers

lirik Kenangan Cinta Pertama :

Pertama kali aku jatuh cinta
Diwaktu itu kurasa bahagia
Bintang bercahya menyinari malam
Bulan seakan tersenyum padaku

Pertama kali aku jatuh cinta
Sedih kini terasa dihati
Mengapa dikau pergi tanpa kata
Tinggal daku dalam kesepian
Cinta pertama kekal dihati
Lama berpisah batin tersiksa
Bila bertemu kau telah berdua

Wajah tersenyum hatiku menangis
Mengenangkan cinta pertama
Semua ini pertama kali kurasa
Nikmat cinta dan belaian derita
Kanku abadikan dilubok hatiku
Sebagai kenangan cinta pertama
Kenangan, kenangan


lirik lagu Kenangan Cinta Pertama Rockers

lirik lagu Rockers Kenangan Cinta Pertama

lirik lagu Andalusia Rockers

Rockers

lirik Andalusia :

Bergema loceng
Membisikkan kerakusan manusia
Dipenjana tatap pesona
Terisi segala tipu daya

Tak luka lembar ke desa
Hamparan berduri tiada terasa
Mulia pedoman
Menghulu segala lapisan maya

Istana indah megah terbina
Digiling hancur putaran masa
Seni terlupa tiada terasa
Bagai gegaran gentar

Andalusia Andalusia ( 2X )

Terpahat berbatu bata
Di sisi lukisan sejuta hikmat
Andalusia didakap sejarah
Mereka ubah suara kejayaan


lirik lagu Andalusia Rockers
lirik lagu Rockers Andalusia

lirik lagu Sekiranya Kau Membalas Cintaku Rio

Rio

lirik Sekiranya Kau Membalas Cintaku :

Sekiranya kau membalas cintaku
Pastinya aku akan buktikan kesetiaanku
Apabila aku menyerahkan cintaku
Buat selamanya ku ingin bersama

Sekiranya kau membalas cintaku
Pastinya aku akan merasa sungguh bahagia
Selamanya ini ku hanya pendam perasaan
Bimbang hatiku nak berterus terang

Oh mengapakah lidahku kelu untuk menyatakan
Sedangkan dalam hatiku rasa sayang
Oh dapatkah kau membalas cintaku dengan setia
Dan menjadi kekasihku selamanya
Akan kutabirkan rindu merentasi taman cinta
Agar sering terpancar pada wajah
Ingin aku membawamu ke alam yang indah syahdu
Mensyukuri hikmat Tuhan atas segalanya

Alangkah indahnya mimpi jadi nyata
Kita menyimpul cinta didalam hati
Biar apa yang terjadi kita bersama
Sekiranya kau membalas cintaku


lirik lagu Sekiranya Kau Membalas Cintaku Rio

lirik lagu Rio Sekiranya Kau Membalas Cintaku

lirik lagu Layu Di Hujung Mekar Rio

Rio

lirik Layu Di Hujung Mekar :

Haruskah ku terus melayani perasaan
Meski pun ku tahu itu hanyalah khayalan

Cintaku padamu haruskah aku teruskan
Kerana ku tahu dirimu sudah berteman

Tiada ertinya
Apakah akhirnya percintaan

Pohon cinta yang dulu mekar berbunga
Kini tandus tiada bermaya
Bunga cinta yang dulu mekar mewangi
Kini layu di pusara bumi

Tidak mungkin kembang lagi dan berseri


lirik lagu Layu Di Hujung Mekar Rio

lirik lagu Rio Layu Di Hujung Mekar

lirik lagu Samarkand Bloodshed

Bloodshed

lirik Samarkand :

Dia antara debu, angin bersama
Pasir-pasir bertaburan di sana
Bersemadi langkah perjuangan
Bersaksikan kebenaran

Samarkand, kau tak terasing
Tindasan berlaku
Jiwamu satria

Walaupun getir di tempoh jua
Dilaluan sutera
Mengalir ketenangan

Titis darah, mensua kekufuran
Mengerat rasa kasih padanya

Samarkand, kaulah pentas perjuangan
Indera alam, tertumpu padamu

Demikian kesetiaanmu
Perjuangan murni
Keagungan jiwa

Samarkand sebahagian dari kebangkitan

Samarkand, kau tak terasing
Tindasan berlaku
Jiwamu satria

Tak hiraukan kekejaman
Semakin tertekan
Iman makin terbukti

Samarkand sebahagian dari kebangkitan


lirik lagu Samarkand Bloodshed

lirik lagu Bloodshed Samarkand

lirik lagu Nostalgia Rindu Bloodshed

Bloodshed

lirik Nostalgia Rindu :

Kekasih hati yang aku sayangi
Irama cinta kita berpadu indah
Kau dan aku merenungi keindahan
Bersumpah setia bagaikan tak berpisah lagi

Tiada cinta lagi dalam hati ini
Kerna kehancuran yang kau pinta
Telah kau temui tinggallah aku sendiri
Kesepian...oh

( korus )
Kembalinya kau tak kuduga
Memujuk hatiku yang luka
Lantas hatiku bagai meminta
Bawalah aku bersama...oh


Semusim telah pun berlalu pergi
Kerna kemesraan mu hanyalah kepalsuan
Tinggallah aku sendiri
Kerinduan...oh...


lirik lagu Nostalgia Rindu Bloodshed

lirik lagu Bloodshed Nostalgia Rindu

lirik lagu Menggengam Bara Bloodshed

Bloodshed

lirik Menggengam Bara :

Selagi ada nafas ini
Impiankan terus
Hidup mencari asas
Diri iramaku

Rahsia cintamu adalah
Obor di atas yang kalah

Hari semakin kelam kini
Arah telah tiba
Langit ingauan telah pergi
Dari sini yang abadi

Cantumkan keinginan
Indah dan ehsan
Nyatakan sayangmu

Tidak aku tertunggu
Akan hadirmu
Kekasih untuk membelaimu

Bara digenggam olehku
Biar jadi arang
Ingin kurasakan dirimu
Adalah miliku


lirik lagu Menggengam Bara Bloodshed

lirik lagu Bloodshed Menggengam Bara

lirik lagu Illusi Sebuah Mimpi Bloodshed

Bloodshed

lirik Illusi Sebuah Mimpi :

Berterbangan ke kota-kota
Terhenti di tapak keriangan
Berhambur permata jingga
Bermandikan keindahan

Gelincir dunia di pandangan
Redup panas berubah keadaan
Bersilangan tangan menggapai
Sendi kaku kebujuran

Suasana berganti bercerumuh di hati
Keriangan bertukar ngeri
Bumi luruh sendiri menyepi
Kucapai awan berlainan

Bayu bertiup sepi
Aku tinggalkan sendiri
Bagai tiada matahari
Lenyap dari pandangan gelisah
Ku menangis tiada teman

Kedinginan lemas berpeluhan
Tersedar ku kesiangan...oh

Ku merenung jiwa menyendiri
Illusi sebuah mimpi...oh


lirik lagu Illusi Sebuah Mimpi Bloodshed
lirik lagu Bloodshed Illusi Sebuah Mimpi

lirik lagu Melodi Rindu Saiful

Saiful

lirik Melodi Rindu :

Sakit malam ini
Hujan turut mengerti
Ara gundah ku rasa
Resah dan gelisah
Semakin pedih menghimpit dijiwa

Dia yang kucintai
Telah tiada lagi
Lalu hari-hari ku kelam dan kelabu
Yang tinggal hanyalah melodi rindu

Disudut kamarku
Ku terdengar irama
Membelai hati resah
Lantas memujuk daku

Ku terjaga dari
Mimpi yang kian sepi
Irama yang mendayu ukir
Melodi rindu
Oh...rinduku....

Oh...Lupakanlah
Apa yang telah terjadi
Ku mahu dikau kembali...disini...
Wuuuooo.....

Disudut kamarku
Ku terdengar irama
Membelai hati resah
Lantas memujuk daku

Ku terjaga dari
Mimpi yang kian sepi
Irama yang mendayu ukir
Melodi rindu
Oh...rinduku....

Sepi dimalam ini
Makin menghiris hati
Hanya satu pinta ku
Janganlah berlalu
Secebis kasihmu pada diriku
Wuuuooo.....
Padaku....


lirik lagu Melodi Rindu Saiful

lirik lagu Saiful Melodi Rindu

lirik lagu Srikandi Cinta Ku Bloodshed

Bloodshed




lirik Srikandi Cinta Ku :

Dingin malam tirai kenanganku
Menyerlahkan sekurun ingatan
Terciptalah rimba kehidupan
Percintaan dalam perjuangan

Kesetiaan sebagai bekalan
Bisikan penuh pengharapan
Tiada garis dapat memisahkan
Segalanya kudratMu Tuhan

Alam bagai mengerti
Segala yang terjadi
Embun menitis panas simpati
Pertemuan tiada awal akhir

Perutusan berdarah ku terima
Gugur kuntum di tengah halaman
Medan ini kurasakan sepi
Terpaku pilu

Ku semaikan pepohon kemboja
Yang bunganya adalah hati ku
Semadilah dalam kedamaian
Semangatku tetap bersamamu

Kan kuusung oh jenazah cinta
Semadikan nisan kasih suci
Semangatmu tetap bersamaku
Selama pasti

Debu malam meragut kenangan
Menyedarkan dari lamunanku
Percintaan dalam perjuangan
Kau abadi Srikandi Cintaku

lirik lagu Srikandi Cinta Ku Bloodshed




lirik lagu Bloodshed Srikandi Cinta Ku

Lirik lagu Rindu Saiful

Saiful

Lirik Rindu :

Rintik hujan mengatur jendela
Seakan bertanyakan berita
Apa khabar mu di sana
Moga kau bahagia sentiasa…


Setiap bayu menghembus ke bumi
Seakan sentuhan jari mu
Apa kau juga begitu
Menanti penuh setia pada kasih kita


Dengarkan diriku degupan cintaku bergetar
Dikala ku sebut nama mu,
Hati ku berdebar
Ingin ku salami semua apa yang kau rasa
Jarak yang memisah menguji kasih kita

Ku titipkan rinduku bersama bayu senja
Ku layarkan cintaku dibalik cahaya suria
Bahagia lah kiranya kau berada disisi
Sungguh kau ku kasih yang selalu ku rindui….


Ku titipkan rinduku bersama bayu senja
Ku layarkan cintaku dibalik cahaya suria
Bahagia lah kiranya kau berada disisi
Sungguh kau ku kasih yang selalu ku rindui….


Lirik lagu Rindu Saiful

Lirik lagu Saiful Rindu

lirik lagu Tak Ku Duga Saiful & Misha Omar

Saiful & Misha Omar

lirik Tak Ku Duga :

Kau tak pernah ku duga satu sahaja ku cinta
Pada saat suram menyapa di hati ku
Mungkinkah masih ada oh cinta indah buat ku
Sedangkan sepi menemani ku

Buangkanlah sepimu menjadi sekuntum rindu
Aku akan mengisi ruang hatimu kasih
Cinta ini buatmu hati ini buatmu
Di sini ada cinta buatmu

(Korus)
Ku cinta kamu ku sayang kamu
Untuk selama-lamanya di hatiku
Menyayangimu mencintaimu
Benarkah ini kasih
Kebahagiaan kita miliki

Pintaku pada mu jujurlah oh ke akhirnya
Agar asmara kekal abadi dalam hati
Kekasih ku berjanji menemani mu nanti
Demi cinta indah ini kasih

(Ulang korus)

Aku hanya mampu berdoa
Takdir ini buat kita
Menuju bahagia
Kita miliki cinta

Kekasih ku berjanji
Menemani mu nanti
Demi cinta indah ini kasih


lirik lagu Tak Ku Duga Saiful & Misha Omar
lirik lagu Saiful & Misha Omar Tak Ku Duga

lirik lagu Ku Juga Mencintaimu Saiful

Saiful

lirik Ku Juga Mencintaimu :

Sukarnya untuk ku lupakan
Sinar matamu yang menawan
Terbayang-bayang tiap masa
Senyumanmu menggoda

Kehangatan terasa di jiwa
Tika kau lafaz kata cinta
Nafas terhenti seketika
Seakan sukar ku percaya

(Korus)
Ku juga mencintai dirimu
Mengapa sukar ku luahkan
Bukan sengaja ku menahan
Bibir membeku lidah terkelu

Ku juga mencintai dirimu
Kau amat sempurna buatku
Bukan saja aku biarkan
Kan ku ucap jua padamu

Sukarnya untuk ku ucapkan
Ku takut akan kehilanganmu
Akan ku buat segalanya
Untukmu kekasihku

Cuma satu yang belum terluah
Kalimah cinta kau nanti kan
Bila masa dan ketika
Tidak dapatku menjawabnya

(Ulang korus)

Semalaman…
Ku menunggu panggilanmu
Pabila terdengar suaramu
Ku lupa segalanya

(Ulang korus)


lirik lagu Ku Juga Mencintaimu Saiful
lirik lagu Saiful Ku Juga Mencintaimu

lirik lagu Sekilas Cinta Ella

Ella

lirik Sekilas Cinta :

Telapak tanganku masih menadah ke langit
Bilakah harinya nak hilang haus rindu
Makin aku hirup makin tak puas terasa
Malahan tak cukup sungai nak ditambah lautan

Cinta bukan sebarang cinta
Cinta bertingkah gelap cahaya
Cinta bukan sebarang cinta
Cinta bersenda nafas dan nyawa

Biarpun dekat ku masih andaikan kau jauh
Sekilas hati ku sedetik baru sampai
Sepatutnya jalan kita dah lama sekata
Tiada antara ruang dan jarak dan masa

Mari kasih kita berjanji
Kiranya kau sedia
Mari kasih kita bersama
Runtuhkan di dinding rahsia kita

Mari kasih kita berjanji
Kiranya kau damba
Mari kasih kita berjanji
Kiranya kau cinta

Cinta bukanlah sebarang cinta
Cinta bertingkah gelap cahaya
Cinta bukan sebarang cinta
Cinta bersenda nafas dan nyawa


lirik lagu Sekilas Cinta Ella
lirik lagu Ella Sekilas Cinta

lirik lagu Teruja Ella

Ella

lirik Teruja :

Selepas tangis
Ilham pun mengintai
Melontar kata
Buat aku terfikir

Selepas hujan
Hari nampak berseri
Menggilap cermin hidup
Buat aku sedar

(Korus)
Harus bangkit semula
Sampai hatimu memandang ku
Teruja…
Baru kau tahu tinggi langit
Dicabar cinta
Teruja…

Belaian angin
Bisa jadi ribut
Halus budi wanita
Bisa jadi keras

Bagai gelora
Merubah sempadan
Aku merintis
Dunia baru

(Ulang korus 2x)


lirik lagu Teruja Ella

lirik lagu Ella Teruja

Lirik lagu Dunia Batin ku Ella & Tam Spider

Ella & Tam Spider

Lirik Dunia Batin ku :

Selalu ku bayangkan bagaimanakah
Agaknya rasa di tempat mu
Di samping kekasih yang membelai
Hati dan perasaanmu oh kawanku

Malu ku nak cerita
Kerana ku tak mahu kau sampai baca rahsia ku
Biarlah tak siapa yang tahu
Gejolak di dunia batinku

(Korus)
Zahir kau lihat bukan segala-gala
Bibir tersenyum menutup jiwa yang luka
Zahir kau lihat hanya antara lapis
Mataku sinar bergenang tangis

Memang nasib bercinta
Kerap terhenti di simpang hidup, rindu dan cahaya
Kekasih yang setia
Kekasih yang amat sempurna cintanya

Biarlah tak siapa yang tahu
Gejolak di dunia batinku

(Ulang korus 4x)

Demi cinta…
Yang benar…


Lirik lagu Dunia Batin ku Ella & Tam Spider
Lirik lagu Ella & Tam Spider Dunia Batin ku

lirik lagu Bila Terasa Rindu Dafi

Dafi

lirik Bila Terasa Rindu :

Apa agaknya khabarmu di sana
Di sini ku sedang sedang di belenggu rindu
Beginikah rasa siksa perpisahan
Sungguh anihnya hidup berasingan

Hati terasa bagai tertinggal di situ
Meskipun ku udah jauh beribu batu
Sesaat seperti setahun lamanya
Semasa kau tiada apa yang terdaya

Bila terasa rindu ku sebut nama mu
Dengan harapan kau kan muncul dalam tidur
Bila terasa rindu ku bayang wajah mu
Dalam angan dan barulah ku terasa bagai di sembuh

Oh jauh sekali hidup di sini berbeza
Beribu kali lagi ku selesa di sana
Tak sabar menanti detik kepulangan
Namun hingga itu apa yang termampu

Bila terasa rindu ku sebut nama mu
Dengan harapan kau kan muncul dalam tidur
Bila terasa rindu ku bayang wajah mu
Dalam angan dan barulah ku terasa bagai di sembuh

Terlintas difikiran Untuk meminggirkan
Saja semua pencarian di sini
Tetapi ini sebahagian dari pengorbanan
Bekalan andainya hari sukar mencabar

Bila terasa rindu ku sebut nama mu
Dengan harapan kau kan muncul dalam tidur
Bila terasa rindu ku bayang wajah mu
Dalam angan dan barulah ku terasa bagai di sembuh


lirik lagu Bila Terasa Rindu Dafi

lirik lagu Dafi Bila Terasa Rindu

Lagu POPULAR Lain:

lirik lagu Zahir Tak Terucap Nash

Nash

lirik Zahir Tak Terucap :

Nyata bukan khayalan
Apa yang aku alami
Kau menjelma setelah menghilang
Kini berdiri di lamanku

Teramat getir keadaan ini
Nak kubiarkan tak sampai rasa di hati
Andai kusambut itu bererti
Berdosanya diriku ini

Aku terpaksa kuburkan
Walaupun kasihku ada
Harus kuterima hakikat
Dia masih memerlukanmu

Nyata bukannya khayalan
Apa yang aku alami
Kau menjelma setelah menghilang
Mengharap suatu yang tak mungkin

Terbongkar kini
Yang dulu terkunci
Namun semua itu
Sudah tak bererti
Silapnya kita saling memendam
Sukar meramal perasaan

Aku sememangnya ada
Menyimpan kasih padamu
Cuma zahir tak terucap
Kerna dibayang rasa sangsi


lirik lagu Zahir Tak Terucap Nash

lirik lagu Nash Zahir Tak Terucap

lirik lagu Hanya Kau Yang Mampu Aizat

Aizat

lirik Hanya Kau Yang Mampu :

Ku cuba redakan relung hati
Bayangmu yang berlalu pergi
Terlukis di dalam kenangan
Bebas bermain di hatiku

Cerita tentang masa lalu
Cerita tentang kau dan aku
Kini tinggal hanya kenangan
Kau abadi di dalam hatiku

Harusnya takkan ku biarkan kau pergi
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

Cerita tentang masa lalu
Cerita tentang kau dan aku
Kini tinggal hanya kenangan
Kau abadi di dalam hatiku

Harusnya takkan ku biarkan kau pergi
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

Aku cinta oh…
Aku cinta oh…

lirik lagu Hanya Kau Yang Mampu Aizat
lirik lagu Aizat Hanya Kau Yang Mampu

lirik lagu Pada Syurga Di Wajah Mu Nash

Nash

lirik Pada Syurga Di Wajah Mu :

Tuhan sengaja menduga kita
Di mana kesabaran manusia
Engkau isteri yang ku sanjungi
Lambang semangat cinta dunia

Pasti engkau terkenangkan
Peristiwa semalam
Saatku menggadaikan cinta
Pada onak dan duri asmara

Entah di mana akal fikiran
Hingga sesat di jalan yang terang
Ini suratan yang diberikan
Menguji kekuatan jiwa

Waktu engkau ku lupakan
Dalam kemarau panjang
Betapa hatimu rela
Demi melihatku bahagia

Kau menahan segala siksa
Di hati hanya berdoa
Mengharapkan aku kan pulang
Agar terang cahaya

Ku yang hanyut di arus dosa
Di laut ribut melanda
Dan berenang ke pelabuhan
Kasih sayang sebenar

Air mata cinta darimu
Ku menjadi rindu
Pada syurga di wajahmu
Tiada tanda kau berdosa

Biar aku cium tangan mu
Membasuh lumpur di muka
Ku yang hanyut berarus dosa
Di laut ribut melanda

Kau menahan segala seksa
Di hati hanya berdoa
Ku berenang ke pelabuhan
Mencari cinta sebenar

Kan ku tahan apa hukuman
Di hati hanya berdoa
Biar aku cium tangan mu
Sekali lagi bersama

Bukan sekali jalan berduri
Hanya tuhan yang pasti
Mengerti...


lirik lagu Pada Syurga Di Wajah Mu Nash

lirik lagu Nash Pada Syurga Di Wajah Mu

lirik lagu Elegi Sepi Azharina

Azharina

lirik Elegi Sepi :

Saat mentari beradu
Rembulan pun bertamu
Hatiku menjadi sayu
Dalam kesamaran waktu

Mengapakah rinduku
Masih ada dalam kalbu
Sedangkan cinta itu sudah berlalu

Mungkinkah rasa bersalah
Masih menghimpit jiwa
Kerana terlalu tega
Membuatmu terluka

Dikau yang begitu setia
Tabah hadapi segala
Namun ku menjadi alpa
Kesal akhirnya

(Korus)
Aku pinta kepadamu
Maafkanlah kesilapanku
Aku tahu kau dan aku
Tidak mungkin akan menyatu

Apa yang tertinggal kini
Kesedaran di hati
Yang kan tetap bersemadi
Menjadi elegi sepi

Oh biarlah doa tulusku
Mengiringi jalanmu
Kan menebus khilafku
Terhadapmu

(Ulang korus)


lirik lagu Elegi Sepi Azharina

lirik lagu Azharina Elegi Sepi

lirik lagu Ye Iye Iye Iyo New Boyz

New Boyz

lirik Ye Iye Iye Iyo :

Ye iye iye iyo
Jangan pula nak garu kepala
Ye iye iye iyo
Jangan pula nak salah sesiapa
Fikir nak senang tak mahu susah
Sendiri salah yang memilihnya
Woo, oo, oo

Ye iye iye iyo
Sekarang nak buat macam mana
Ye iye iye iyo
Dah terngadah baru padan muka
Kata-kata kawan ambil dingin saja
Fikir-fikirkan apa sudahnya
Woo, oo, ye

( korus )
Cakap salah tak cakap salah
Keras kepala
Padan muka hey padan muka
Peduli apa
Cakap salah tak cakap salah
Dia-dia kita-kita
Padan muka hey padan muka
Nak sesal tak guna
Oo, oo

Ye iye iye iyo
Tutup mulut jangan tanya-tanya
Ye iye iye iyo
Tutup mata faham-faham sajalah
Fikir dahulu baru cerita
Hati kawan-kawan perlu dijaga
Yee, yee

Ye iye iye iyo
Sekarang nak buat macam mana
Ye iye iye iyo
Dah terngadah baru padan muka
Kata kawan-kawan ambil dingin saja
Fikir-fikirkan apa sudahnya
Woo, oo, oo

Ye iye iye iyo
Ye iye iye iyo
Ye iye iye iyo
Ye iye iye iyo


lirik lagu Ye Iye Iye Iyo New Boyz
lirik lagu New Boyz Ye Iye Iye Iyo

lirik lagu S.M.S New Boyz

New Boyz

lirik S.M.S :

Biru dan kuning mana engkau suka
Merah menyala itu yang aku punya
Yang tak serupa bikin macam mana
Apa dikata payah nak di kota

Hilang marah tawar diri
Mana pergi hidup tak menjadi

Kerja dikerja aku kisah apa
Jalan cerita itu itu juga

Hutang budi bawa mati
Jaga-jagalah namamu

Mana-mana, bila-bila kita
Serupa macam sama
Ada masa gila-gila
Kita serupa macam sama
Kita-kita masih juga
Biar serupa macam sama
Cuba-cuba jangan teka
Hidup serupa macam sama
Jaga-jaga

Hilang marah sama saja
Mana pergi hidup tak menjadi

Kenal asalmu jangan ribut-ribut
Biar di depan jangan jadi takut

Jadi kental macam besi
Bukanlah besi berani

Mana-mana bila-bila
Kita serupa macam sama
Gara-gara gila-gila
Kita serupa macam sama
Kita-kita dia-dia
Biar serupa macam sama
Cuba-cuba suka-suka
Hidup serupa macam sama
Merbahaya


lirik lagu S.M.S New Boyz
lirik lagu New Boyz S.M.S

lirik lagu Sekupang Dua New Boyz

New Boyz

lirik Sekupang Dua :

Bila dan dimana entah sampai
Bila... entah ke mana
Hala dan tujuan meneroka segala
Kehidupan
Sekupang dua pun jadilah
Penyambung nyawa
Sekupang dua ( 2X )

Hina dan cacian sudah lali
Sudah biasa
Bukannya paksaan keikhlasan dah
Mencukupi
Sekupang dua pun jadilah
Penyambung nyawa
Sekupang dua ( 2X )

Janganlah dia dihina mencari
Setitis air
Mengharap pada siapa?

( korus )
Sekupang dua pun jadilah untuk
Bekalannya
Oh percaya... percayalah lorong
Yang cerah untuknya
Sekupang dua pun jadikan
Makanannya
Disana nanti tempatnya kekal abadi
Pasti


lirik lagu Sekupang Dua New Boyz

lirik lagu New Boyz Sekupang Dua

lirik lagu Sejarah Mungkin Berulang Newboyz

Newboyz

lirik Sejarah Mungkin Berulang :

Sejauh mana mampu bertahan
Sampai bila harusku kenang
Setiap kali bertentangan
Tiada ketenangan

Cemburumu merantai hati
Meleburkan semangat diri
Bila aku kenangkan kemanisan lalu
Semua itu ku ketepikan

( korus )
Andaiku turut rasa hati
Telah jauh ku bawa diri
Tapi kemaafanku lahir dari hati... mengatasi
Sejarah mungkin berulang
Walau engkauku maafkan
Oh kekasih
Tapi mungkin hanya sementara
Keinsafan di hatimu

Berpanas hujan berembun
Tak pernah ku hiraukan
Asal dapat memenuhi
Segala keinginan hati

Ku bina istana cinta
Dihiasi lukisan rindu
Indahnya pada di luar
Tapi penuh kepalsuan
Bila ku tiada
Terbuktilah
Betapa aku pula di sisimu

( ulang korus )

Sejarah mungkin berulang


lirik lagu Sejarah Mungkin Berulang Newboyz
lirik lagu Newboyz Sejarah Mungkin Berulang

lirik lagu Sejarah Cinta Kita New Boyz

New Boyz

lirik Sejarah Cinta Kita :

Selamat tinggal sayang relakan ku pergi
Meninggalkan dirimu yang ku kasihi
Bukan niat ku sayang membuat kau terluka
Namun terpaksa

Sejarah cinta kita tak mungkin berulang
Walaupun kasih kita seluas lautan
Kita hanya merancang Tuhan menentukan
Tak kesampaian

Apa lagi hendak dikata
Memang itu lumrahnya dunia
Setiap yang bercinta pastikan merasa
Suka dan duka

Apa lagi hendak dipaksa
Jodoh kita telah pun tiada
Kita yang berkasih
Kita yang merintih
Hati tersiksa

Memang benar kata pujangga
Purnama indah usah dipuja
Kelak jiwa akan terluka
Meratap hiba

Ikutlah pilihan keluargamu
Yang menentukan jodoh buatmu
Diri ini usah ingat lagi
Biar ku pergi


lirik lagu Sejarah Cinta Kita New Boyz
lirik lagu New Boyz Sejarah Cinta Kita

Lirik lagu Kata Hazami

Hazami

Lirik Kata :

Katakanlah dengarkanlah percayalah
(Sampai bila harus aku menunggu)
Ucapkan sayang cinta padaku setulus hati
murnimu

Katakanlah dengarkanlah percaya
sesungguhnya
Ku serahkan jiwa ragaku hanyalah untukmu

Katakanlah dengarkanlah percayalah
Daku dambakan senyum manismu tawa
mesramu lirikan manja

Katakan kau cinta padaku
Kan ku serah segalanya
Ku pasti kita bahagia
Tiada lagi keraguan

Cintaku takkan persia
Walau ribut getir melanda
Bukan paksaan atau mainan
Usah bimbang lafazkanlah

Ke mana saja ku lari
Wajahmu selalu di hati
Suaramu menghibur kalbu
Ku terlena sejenak merindu

Katakan kau cinta padaku
Kan ku serah segalanya
Bukan paksaan atau mainan
Usah bimbang lafazkanlah


Lirik lagu Kata Hazami

Lirik lagu Hazami Kata

lirik lagu Mungkir Bahagia Hazami

Hazami

lirik Mungkir Bahagia :

Dihimpit dicengkam rindu ini
Gerimis duka ku
Menggamit kenangan silam
Resah dan pilu menghampiri

Sunyinya malamku kelam
Pedih kemelut cinta
Dingin kelu bicara
Tuk mengungkap rindu

(Korus)
Sayang ku mungkir pada kejujuranmu
Menolak segala bahgia dihadapanku
Kasihku mungkir pada kata janjiku
Berlari aku jauh dari cintamu
Ku kesali

Dihanyut dilambung ombak lara
Sepiku berkelana
Melayari jiwa nestapa
Menggagahi rasa kesayuan

Leburlah harapan cinta
Namun kesetiaanmu
Kugenggam bagai hukuman
Mengheret langkahku

(Ulang korus 2x)

Maafkan daku
Kekasih hati cinta kita berakhir
Maafkan daku
Kerna ku memungkirinya

Maafkan daku
Kekasih hati cinta jadi begini
Maafkan daku
Ku mungkir bahagia


lirik lagu Mungkir Bahagia Hazami

lirik lagu Hazami Mungkir Bahagia

lirik lagu Sarena Cintaku New Boyz

New Boyz

lirik Sarena Cintaku :

Di mataku bayang wajahmu datang menyapa
Di hatiku rindu padamu tiada noktahnya
Andai dulu kau nyatakannya aku terima pasti
Namun apalah dayaku cintamu telah berlalu

Kesalnya rasa jiwa
Kesalnya tak terhingga
Kesalnya ku tak mengerti maksudmu
Ingin kuulang semula
Ingin kuselami jiwa
Ingin ku menatang cintamu dulu

Tiada aku menyangka perasaanmu terhadap ku
Tiada aku menduga rupanya aku engkau sayangi
Andainya aku mengerti maksud bahasa cintamu itu
Ku pasti cinta kita abadi selamanya

Sarena... ku cinta
Dapatkah kumiliki
Oh bulan oh bintang
Aku masih di sini
Sarena... kucinta
Hanya kau yang kumahu
Oh bulan oh bintang
Hanya kau yang kurindu

Ingin kuulang semula
Ingin kuselami jiwa
Ingin ku menatang cintamu dulu

Tiada aku menyangka perasaanmu terhadap ku
Tiada aku menduga rupanya aku engkau sayangi
Andainya aku mengerti maksud bahasa cintamu itu
Kupasti cinta kita abadi selamanya

Mengapakah perasaan cintamu tiada suara
Mengapakah perasaan rindumu tiada bayangnya
Kerana semua ini kesepian melanda jiwa
Mungkin suatu hari kau kan jadi milikku

Sarena... kucinta
Dapatkah kumiliki
Oh bulan oh bintang
Aku masih di sini
Sarena... kucinta
Hanya kau yang kumahu
Oh bulan oh bintang
Hanya kau yang kurindu


lirik lagu Sarena Cintaku New Boyz
lirik lagu New Boyz Sarena Cintaku

Lirik Lagu Ola Ole The Fabulous Cats

The Fabulous Cats

Lirik Ola Ole :


( Korus) :

Ola Ole (ola la la la ola le)
Ola la la la la le


Era baru yang dinanti nanti
Sambutan yang pasti
Diraikan sebesar hati
Jangan sampai lupa diri

Dari sikecil dewasa
Tua muda menanti tiba masa nya
Untuk segala duka lama tinggalkan untuk selamanya

Mari melangkah ke era baru
Bersama senyuman irama hatimu



Ola Ole nama yang diberi
Untuk acara sebegini
Ola Ola marilah kemari
Sama sama ikut menyanyikan lagu ini

Tiga enam lima hari sekelip mata berlalu pergi
Bina impian baru jalani hidup ini

Dua empat sifar tujuh setiap jam dan seminit seminggu
Tiba masa menghitung untuk saat yang baru


Detik satu persatu pantas berlalu
Alunan debaran jiwa aura berdiri roma iramaku
Sebelum terbenam bulan terbit mentari
Rasakan degupan jantung rentak dengutan nadi


Selamat datang dan kita ke seterusnya
Pimpin tangan bersama kita ke era yang bakal tiba
Apa yang baru
Nafas yang baru
Hidup yang baru
Tak tahu apa yang berlaku

Langkah satu persatu dengan saling membantu
Satu sama satu samalah kita bersatu
Hentikan sifat yang tak bertamadun
Hidup berbilang bangsa agama itu yang telah tersusun

Hey
Hayunkan tangan seperti yang biasa dilakukan
Berbeza cara kiri kanan atau ke hadapan
Kebelakang dan badan sama bergerak
Lenggang lenggok pinggang mengikut rentak

Hendak semua bersama bernada berdendang
Ola ole berleluasa kini berkumandang
Jangan pandang saja sama turun padang
Bilang dari belakang sama sama kita

Berola ole ola ole hoo


Lirik Lagu Ola Ole The Fabulous Cats

Lirik Lagu The Fabulous Cats Ola Ole

lirik lagu Sahabatku New Boyz

New Boyz

lirik Sahabatku :

Biarkanlah berlalu
Jika itu sudah jadi pilihanmu
Aku tak menahan
Menadah pengharapan
Demi sebuah perjalanan
Pasti engkau yang mengerti

Ada pengharapan
Ada perjalanan lagi
Ada perjuangan
Ada kejayaan pasti

Kini mungkin bahagia
Jangan kau lupa tak akan
Selamanya hidup ini indah
Tetapi percayalah
Masih ada lagi jalan yang
Cerah jangan kau terngadah

Ada pengharapan
Ada perjalanan lagi
Ada perjuangan
Ada kejayaan pasti

( korus )
Apa terjadi biar berlalu
Demi kerana kau
Sahabatku... wo wo...
Ku mendoakan engkau bahagia
Demi kerana kau
Sahabatku... oh oh


lirik lagu Sahabatku New Boyz
lirik lagu New Boyz Sahabatku

lirik lagu Rajuk Di Hati Newboyz

Newboyz

lirik Rajuk Di Hati :

Melihatkan kejahilan mu
Menangislah pula hatiku
Tak terucap aku
Menegur mu

Aku bukannya orang lain
Tapi paling dekat dengan mu
Bila ku bersuara pasti lain
Jadinya

( korus )
Bila ku pendamkan
Sedih ku ini
Semakin dalam rajuk di hati

Pernah ku menegur
Kesilapanmu
Kesudahannya tiada berkesan
Ku hanya memandang

Dunia yang engkau kejarkan
Itu yang akan ditinggalkan
Bila di hujung jalan
Timbullah kekesalan

Walau kau menangis
Walau kau merintih
Tapi segalanya sudah
Terlewat


lirik lagu Rajuk Di Hati Newboyz

lirik lagu Newboyz Rajuk Di Hati

Lirik lagu Boneka Rafia Mafia The Fabulous Cats

The Fabulous Cats

Lirik Boneka Rafia Mafia :


Korus :

Boneka hidupkah kita di dunia
Dikawal rafia mafia media
Ibarat kostranostra bermaharajalela
Punya policia tapi tak bernyawa


Umpama seladang ditusuk tubuhnya
Gagahnya megah hilang serta merta
Dijadikan santapan mata mata
Taruhan sirentang merah

Pria primadona menjaja rupa
Diarak disanjung merata rata
Hidup didalam pesona
Cahaya mendatar tapi tak bernada


gelombang beraneka
berkuasa tahap dewa
butakan telinga
putaran carca marba
pengkarya tak berirama
sumbang akalnya


Lanang diam meratap membisu
sidayang pula menangis tersedu
mengangis meronta menadah dian
yang terselindung diapit awan


Fiesta pendatang pendapatan saudagar antarabangsa disediakan
penglipurlara berkongsi wayang segelas minuman santapan kaisan
abet kronisme berleluasa memberi darjat rendah penghibur desa
absolutisme media berleluasa dari jajahan kerajaan kita
hujah penada mendatar dijulang permaidani merah walau cengi arcanya
adakah lagi penjana seniman semua dimahkota jemari jelata
gala gemilang gah dikacamata mereka mereka untuk mereka mereka
gering ku ku gerakkan gerilla dimana ritma dan puisikan bertahta


Lirik lagu Boneka Rafia Mafia The Fabulous Cats
Lirik lagu The Fabulous Cats Boneka Rafia Mafia

lirik lagu Qyiam Newboyz

Newboyz

lirik Qyiam :

Linangan
Airmata di pipiku
Hadir menyerbu di sanubari

Linangan
Airmata cintaku
Terbit dari dalam jiwa

Kisah yang dulu
Takkan ku ulanginya
Biar ia berlalu
Jadi sejarah

Syukur kepada Nya
Kerana menyedarkan
Dari terlupa diri
Malalui kisah pahit... pedih

Tiada lagi pujuk rayu ku
Padamu
Takkan tergoyah
Qyiamku pada Nya

Tiada lagi
Badai menjelma
Qyiamku tetap pada Nya kasih

Sembuh hati
Siram budi
Suburlah suci
Menghadapi Nya

Derita diri ini telah terbalas
Disana cinta disini rindu
Tak daya ku lalui
Qyiamku tetap pada Nya
Kekasih


lirik lagu Qyiam Newboyz
lirik lagu Newboyz Qyiam

lirik lagu Norkia New Boyz

New Boyz

lirik Norkia :

Norkia... penantian kita
Oh Norkia... percintaan kita

Walaupun dugaan yang melanda
Tak kira di mana penghujungnya
Kan kita tempuhi segala
Demi cinta suci

Walaupun mengalir airmata
Kerana ada orang ketiga
Namun jiwa tetap sama (sama)
Berdua (berdua)

Engkau bagai permata
Menghias jiwa oh Norkia
Dan kau bagai kejora
Segar di taman yang indah

Tak mungkin kan berubah
Kasih yang tercipta
Tak mungkin kan berulang
Luka yang mencengkam

Kerna engkau segala-galanya
Tak usah lagi memikirkannya
Cintaku hanya untukmu
Pada Norkia


lirik lagu Norkia New Boyz

lirik lagu New Boyz Norkia

Lirik Lagu Telefoto Layar Liar The Fabulous Cats

The Fabulous Cats

Lirik Lagu Telefoto Layar Liar :


Datangnya dalam angan jika mata dipejam serapatnya
Meraba raba kala senja dalam kamar dewa
Datanglah cuba hampiri
Usahlah engkau ragui
Obsesi terhadap kamu
Menjadi Defanasiku

Wujudkan imaginasiku
Bawaku kealam fantasimu
Spekifikasi cinta senandung indah dikupingku

korus:

Kaburkan gelap suram lenaku
Sarung sutera madah bibirmu
Konspirasi khayalan diri
Telefoto layar liarku
Rentang senyuman titian madu
Kosmik putaran roda yang baru
Lambaian sinis itu dahulu
Telefoto layar liarku

Madah Pujangga

Kaca lensa kornea ditawan
Gamatku kebas sendi melawan
Dikawal pandangan tajam primadona berlesung menggoda
Tatatu sila istimewa
Sekhatulisttiwa rupanya
Wajah berbicara tanpa suara rasuk deria ke lena
Langkah mu sempurna lengkuk biola telenovela Mexicana
Tercipta teliti celana ranggi bertutup pun seksi
Terpaku berbicara ayatnya sakti (wow)
Penglipur lara mula padamu ku berzanji


Wujudkan imaginasiku
Bawaku kealam fantasimu
Spekifikasi cinta senandung indah dikupingku


Gerak gerimu bak pari pari
Cahaya senyummu bagai bidadari
Lenggok bicara bagaikan puteri dari uthari
Antara semua tujuh lautan
Keajaiban dunia yang kelapan
Engkaulah terakhir yang ku inginkan ku idamkan

Madah Xema

Kau pegang erat janjiku
Kau sediakan rasa rinduku
Kau bawa sinar ke jiwaku
Kau lenakan tidurku
Impiku inginkan kau bersama dengan ku
Terbang kita hanyut dibuai khayalan darimu
Dan ku senang dalam dakapanmu
Bawalah daku ayuh kita ke awan biru


Lirik Lagu Telefoto Layar Liar The Fabulous Cats

Lirik Lagu The Fabulous Cats Telefoto Layar Liar

lirik lagu Meraung Newboyz

Newboyz

lirik Meraung :

Menggigil tubuh ini
Melihat kau bersamanya
Tergamam aku tak terkata
Meraung di jiwa

Puas ku pertahankan
Cinta kita sejak dulu
Tapi sayang
Sikit pun tidak
Menghargai cintaku

( korus )
Sia-sia saja
Pengorbanan dan kesetiaanku ini
Ku sangka kau permata
Rupanya duri paling berbisa

Ku pasrah dan berdoa
Semoga tabah jiwaku
Oh... tetapi bagaimana
Nak ku lawan
Jiwa yang siksa

Ke mana arah hendak ku tuju
Bila hatiku rindu padamu
Hendakku cari tapi tak guna
Kau bahagia dengan si dia

Dikamar sepi aku termenung
Terbayang bayang kenangan kita
Tidak ku sangka kau
Tergamak pergi
Saat ku masih perlukan mu


Ah...ah...ah...
Ah...ah...ah...

Meraung di jiwa
Apalah daya kiranya
Orang dah benci

Ah...ah...ah...
Ah...ah...ah...
Meraung di jiwa
Tapi tak pernah ku benci
Dirimu sayang


lirik lagu Meraung Newboyz

lirik lagu Newboyz Meraung

lirik lagu Masih Ada Cinta Newboyz

Newboyz

lirik Masih Ada Cinta :

Terungkaplah kat cinta terlerai di tabir senja
Adakah ini dugaan darinya
Kau berpura menyinta sepenuh jiwa

Terungkaplah madah kasih terkubur di laman cinta
Hati terhiris sendu meratapi
Pengorbanan ku tidak engkau hargai

( korus )
Telah sekian lama
Ku cuba mencari di mana silapnya
Hati mu berubah
Keegoan semakin memuncak

Siapakah diri ku setelah hadirnya
Di dalam hidup mu
Cepat kau berpaling mendustai kasih...

Curahan rindu tiada maknanya
Harapan menjadi kenangan
Ku berdoa semoga kau bahgia
Di samping insan yang kau cinta

Ku rela perpisahan
Kerana ku yakin
Masih ada cinta


lirik lagu Masih Ada Cinta Newboyz

lirik lagu Newboyz Masih Ada Cinta

lirik lagu Marah Bukan Sifatku New Boyz

New Boyz

lirik Marah Bukan Sifatku :

Ku tidak pernah meminta mu
Untuk mengasihi ku
Dan apatah lagi mengasihani ku
Juga tidak sama sekali

Kusedar sebenarnya kita tiada pertalian
Cuma satu arah serta satu tujuan
Mencari keberkatan-Nya

Aku terkenangkan
Saat manis dulu
Tak pernah kau meninggi suara
Bila bertanya

( korus )
Keras hanyalah luaranku
Lembut tetap di dalam hati
Marah habis setakat itu
Tak kubiar berpanjangan

Biar aku berdiam diri
Dengan hati yang remuk redam
Kau tak usah lagi bertanya
Tak ku bersuara

Aku masih mampu tersenyum
Walau hati terluka
Mungkin hari ini duka untuk aku
Esok belum tentu


lirik lagu Marah Bukan Sifatku New Boyz
lirik lagu New Boyz Marah Bukan Sifatku

lirik lagu Mana Juara Kita Newboyz

Newboyz

lirik Mana Juara Kita :

Hidup ini perlumbaan
Lewat pasti kau ketinggalan
Pandang kiri pandang kanan
Siapa yang bergelar tuan

Tak terhitung banyaknya
Tak terhitung ragamnya

Percaturan kehidupan
Sikit jujur banyak curangnya
Lemah tewas gagah menang
Tinggal sorak juga keluhan

Tak terhitung banyaknya
Tak terhitung ragamnya

Jangan
Kita cuma pandang
(Tumpang sorak)

Mana
Mana juara kita
(Pintar bertindak)

Yang tinggal sejarah
Kalaulah terleka...

Laut
Tidak selalu pasang
(Ada surutnya)

Hidup
Tak selalu di atas
(Kadang ke bawah)

Berazam ke puncak
Sebagai juara (juara)


lirik lagu Mana Juara Kita Newboyz

lirik lagu Newboyz Mana Juara Kita

Lirik lagu Malu Imran Ajmain

Imran Ajmain

Lirik Malu :

Dari tarian jari jemari
Engkau kelihatan gementar
Aku perhati dari tadi

Gerangan siapa kah yang engkau menunggu
Ingin ku dekati diri mu
Tapi diri ku belum mampu

Getar hati debar tidak terkata
Renungan mata buat ku gelisah

korus:

Semakin aku mahu,
Bertemu
Dengan mu
Makin hanya ku puji dari jauh
Kerna aku malu


Pernah kita bersua dahulu
Dalam senario berbeza
Tak sempat ‘tuk bertegur sapa


Mungkin aku hanya bermimpi
Saat ini bukan milik ku
Mungkin ku kan terpaku
Bila ku bertemu dengan mu


Lirik lagu Malu Imran Ajmain
Lirik lagu Imran Ajmain Malu

lirik lagu Lukamu Lukaku Jua New Boyz

New Boyz

lirik Lukamu Lukaku Jua :

Tali yang cumalah sejengkal
Tak dapat kuhulurkan kepadamu
Cukuplah sekadar ku bertanya
Salahkah aku memikirkannya
Di kala kau dilanda duka

Aku datang bersama keikhlasan
Bukan terselit niat serong padamu
Balasannya juga ku terima
Dosa pun akan berlipat ganda
Jika ku tersalah pembawakan

Banyak sudah yang aku perhatikan
Ada yang tersembunyi di sebalik janji

Dan di mana adanya kemanisan
Di situlah ramai yang bertandang

( korus )
Lukamu lukaku jua
Terhiris tak nampak mata
Sedihmu sedihku jua
Menusuk dalam jiwa

Lukamu lukaku jua
Tak sanggup ku melihatnya
Pedihmu pedihku jua
Biarlah ku bersama

Sejarah yang sering mengganggu
Biar berlalu tak usahlah dikenang
Seandai dikenang menyakitkan
Jikalau dibiar berpanjangan
Dan terbatas jua tiap bicara


lirik lagu Lukamu Lukaku Jua New Boyz

lirik lagu New Boyz Lukamu Lukaku Jua

Lirik lagu Apakah Salah Beta Imran Ajmain

Imran Ajmain

Lirik Apakah Salah Beta :

Pertama jumpa kau tersenyum pada ku
Di ikuti gemetar nya dua hati
Di balik wajah mu ku lihat terang
Dua insan telah jatuh cinta

Kata hati kau ucapkan angin lalu
Lembut sepoi menyentuh hati ku
Angan angan berlayar di laut hayal
Dua insan sedang jatuh cinta

korus:

Laut tenang segera berganti alun
Kau putuskan tali jembatan hati mu
Mahkota cinta kini tenggelam
Masuk jauh ke dasar seggara

Ku bertanya pada diri ku sendiri
Apa kah gerangan ada salah beta
Sebuah hati yang duka kerana luka
Ku coba menutup dengan doa


Lirik lagu Apakah Salah Beta Imran Ajmain

Lirik lagu Imran Ajmain Apakah Salah Beta

lirik lagu Lolita New Boyz

New Boyz

lirik Lolita :

Kaku kakiku
Kekok tak ku terikut langkahmu
Tango salsa merengue
Ku tak tahu mana yang mana

Kejang kejung ku
Kau tenung ku aku terpaku
Sehingga aku terasa
Ku bukan aku yang ku tahu

Ku bukan aku yang ku tahu
Ku bukan aku

'Tu Hablar Espanyol'
Ku tak tahu apakah
Yang telah engkau perkatakan
Namun aku suka cara kau bertanya
Ku kan iyakan saja segalanya

Lolita... oh Lolita
Tak lali kulihat kau tari
Lolita... oh Lolita
Tarilah tarilah tari

Tari hiburkanlah diriku
Tolonglah bawa daku pergi
Dari pesi yang lama menghuni
Hatiku Lolita
Tarilah Lolita


lirik lagu Lolita New Boyz

lirik lagu New Boyz Lolita

Lirik Lagu Hanya Menari Imran Ajmain

Imran Ajmain

Lirik Hanya Menari :

Jangan salah sangka
Sememang ku manusia biasa
Ku santai sahaja
Menerima segala yang ada

Mengapa bila bertentang mata
Rasa nya bersalah
Bagai dah berlaku jenayah yang besar
Dia tak perlu tahu rahsia kau dan aku
Jika di tanya ini jawapan ku

(korus:)
Kami hanya menari
Goyang kanan dan kiri
Hanya menari
Bukan jatuh hati

Jangan kau ubah fikiran
Sesungguh nya niat ku suci
'tuk jadi seorang teman
Namun rasa diri ku di uji

Mengapa bila kita bertiga ku jadi cemburu
Rasa di curi oh hak milik ku
Kau tak perlu tahu isi hati ku
Jika ‘tu penting ini alasan ku


Alam keliling pun membisu
Risau tertulis di bibir mu
Rahsia tersimpan hingga akhir hayat ku
Tidak seorang pun yang tahu

Mengapa bila tidak bertemu aku jadi rindu
Bagaimana pula dgn diri mu
Satu hari nanti terbongkar cerita
Jangan kau lupa rencana kita


Kami hanya menari
Goyang badan dan kaki
Hanya menari
Belum jatuh hati

Bukan jatuh hati


Lirik Lagu Hanya Menari Imran Ajmain
Lirik Lagu Imran Ajmain Hanya Menari

lirik lagu Lerai Genggamanku Newboyz

Newboyz

lirik Lerai Genggamanku :

Cahaya menghilang redup
Kamar hati ku bagaikan terkunci
Jernih air dicemari kedukaan
Biar hujan membasahi luka
Tetapkan pedih
Walau dibalut dengan kata
Indah
Namun titis darah merah takkan
Menjadi putih

Haruman debunga hilang
Dalam sendu yang tiada
Berakhir
Kelopak yang bertaburan
Di awangan
Walau bayu berhembusan
Cuba himpun semula
Biarpun dipagari belaian mesra
Namun kelayuan jua musnah
Akhirnya

Lerailah sudah genggamanku
Tak sanggup lagi aku
Menyimpan bara cinta mu
Terseksa aku sendiri
Jangan kau kembali
Menagih cinta yang dulu
Tak perlu kau menyesali di saat
Saat ini
Walau pahit rela ku harungi
Segala
Tuhan ku hanyalah pada mu
Ku pohonkan ku serahkan
Tuhan ku hanyalah padamu
Kekuatan ku...


lirik lagu Lerai Genggamanku Newboyz
lirik lagu Newboyz Lerai Genggamanku

Lirik lagu Seribu Tahun Imran Ajmain

Imran Ajmain

Lirik Seribu Tahun :

Rela ku menunggu mu seribu tahun lama lagi
Tapi benar kah hidup ku kan selama ini
Biar berputar utara selatan
Ku tak putus harapan
Sedia setia

Rela ku mengejar mu seribu batu jauh lagi
Tapi benar kah kaki ku kan tahan sepanjang jalan ini
Biar membisu burung bersiulan
Tenang lah gelombang lautan
Ku masih setia

korus:
Ada kah engkau yakin ini cinta
Ada kah engkau pasti ini tuk selama lama nya
Rela ku menunggu mu seribu tahun lama lagi
Tapi benar kah hidup ku kan selama ini
Biar berputar utara selatan
Ku tak putus harapan
Sedia setia


Lirik lagu Seribu Tahun Imran Ajmain

Lirik lagu Imran Ajmain Seribu Tahun

lirik lagu Ku Miliki Jua Newboyz

Newboyz

lirik Ku Miliki Jua :

Sembunyi jiwa yang terseksa
Ukir senyuman simpan dalam dada
Sudah tertulis segalanya untuk tatapan mu
Sudah ku mendekati
Kau masih curiga lagi
Adakah kau tidak mengerti
Ataupun ingin sendiri

Berapa lama nak ku pendam
Berapa lama dapat ku hindarkan
Perasaan hati yang meronta
Memanggil cinta yang tak mungkin tiba

Puas ku mendekati
Kau masih curiga lagi
Adakah kau tak mengerti
Ataupun ingin sendiri
Kenali inti hati (oh...)

( korus )
Akan ku rayu
Meminta pada mu
Akan ku tunggu
Sehingga kau rela
Menerima ku

Walau bertahun
Harus ku mengharap
Sanggup ku tempuh
Walau rintangan datang melanda
Akan ku miliki selamanya...


lirik lagu Ku Miliki Jua Newboyz

lirik lagu Newboyz Ku Miliki Jua

Lirik Lagu Sudah Tu Sudah Imran Ajmain

Imran Ajmain

Lirik Lagu Sudah Tu Sudah :


Dulu kau pernah bercinta
dan menyerah segalanya
pada seseorang jejaka

pernahkah..
terlintas di kalbu
nama sebenarnya
ada udang di sebalik batu

telah ada peluang pertama
untuk kasih mesra
apa yang engkau tertunggu-tunggu
mengapa terburu-buru..
sayang..
yang sudah tu sudah
nangis tidak berlagu lagi

sayang..
yang sudah tu sudah
bunga tiada bermadu lagi

kini..
kau sudah dewasa
jangan terlalu lama memikirkan
apa yang sudah
terjadi
dalam dunia cinta
yang patah pasti tumbuh
yang hilang pasti berganti

terlepaslah peluang pertama
untuk kasih mesra
apa yang kau tertunggu-tunggu
mengapa terburu-buru

sayang..
yang sudah tu sudah
nangis tidak berlagu lagi
sayang
yang sudah tu sudah
bunga tiada bermadu lagi

harap ini jadi satu
pelajaran bagimu
berhati-hati bila kau
bercinta...

sayang..
yang sudah tu sudah
nangis tidak berlagu lagi
sayang..
yang sudah tu sudah
bunga tiada bermadu lagi
sayang..
yang sudah tu sudah
nangis tidak berlagu lagi
sayang..
yang sudah tu sudah
bunga tiada bermadu lagi


Lirik Lagu Sudah Tu Sudah Imran Ajmain

Lirik Lagu Imran Ajmain Sudah Tu Sudah

lirik lagu Khilaf Newboyz

Newboyz

lirik Khilaf :

Selasih ku siram
Di dalam jambangan semakin longlai
Kaseh ku tanam kering layu terkulai
Apakah itu pertanda...

Apalah dosa
Khilaf bicara cetus bara sengketa
Seribu nista pasti cemari noda
Retak kaseh pun bermula

Rasa cinta berubah hilang kasih setia
Dilambung ombak yang menggila
Maraklah api di hati menjadi benci
Dendam yang menbara...

Apakah ini satu jalan penyelesaian
Atau suatu keputusan
Haruskah perpisahan jadi penentu
Jangan engkau terburu...

( korus )
Apa... kau rela
Robohkan istana syurga yang kita bena...
Apa... kau rela
Menghadapi derita perpisahan ini
Namun hakikat
Yang terjadi hanyalah kekhilafan
Sikap yang keterlaluan
Hilang pertimbangan

Selasih ku siram
Didalam jambangan kembali nyaman
Keseh ku tanam kembali bersatu
Kembali kau kepada ku...


lirik lagu Khilaf Newboyz
lirik lagu Newboyz Khilaf

Lirik Lagu Pilihlah Aku Sleeq Ft Imran Ajmain

Sleeq Ft Imran Ajmain

Lirik Pilihlah Aku :

slamat mlm semua saya dj pengganti utk hari ini
dlm program personal ads edisi terkini
setahu anda hari ini hari kedua kami takdir kn dua ank2 bdk
Syariff and Alyph 17 tahun dua2 nya
Dan mlm Ini Kami ada twist skt
Syariff harus cerita kan tentang Alyph
Dan Alyph harus ceritakan tentang syariff

Dan Kita ada alyph on the line
Hello Alyph..
Hello Imran..

dia aktif,dia gaya macam superstar
pakaian dan suara hampir sama dengan Usher
gadis2 tdk pernah sabar
setiap kali dia mula bernyanyi mereka gaga
jgn sampai terkata Syariff,sombong
krn yg sbnar kamu yg,ego
jgn malu2 kucing,miaow2
dn jgn gila2 kata,siaow2
aku cukup bersyukur yg dia penyanyiku
kerana mungkin tiada Sleeq tanpamu
Syariff sedang cari awek,kau mahu diambil,apa kamu tunggu sambil
menulisi biodata yg cukup menarik
kau juga boleh hantar gambar yg paling cantik
ambil hatinya tidak kisah rupa dan tingkah laku
tunjuk saja siapa dirimu

Chorus:
pilihlah aku,dude of the week kamu
aku ada segala yg kamu inginkan
pilihlah aku

Terima kasih alyph,
baik sungguh kata2nya.
jadi cpt2 email atau sms kt saya.

beliau bijak,dan juga kacak
gemar buat lawak,ketawa terbahak
minat melukis,dan juga menulis
gadis jgn tunggu lama,cepat sebelum terlambat
ku juga bersyukur kau rapper-ku
ku juga gembira
kerana kami berdua mempunyai cita2 yg sama
yakin,jujur,sopan santun
apa lagi yg kau mahu
pilihlah dia jgn ragu2
(repeat chorus)

terima kasih syariff,
merdu sungguh suaranya
jadi harap gadis2 dpt menghantar pesanan anda semua
saya akan menukar lagu baru Sleeq
katanya syariff istimewa sungguh dia nyer lyrics
enjoy~~~

ok syariff
terima kasih
tomorrow we`ll be in touch again.
Huh, besok syariff gi Spain
Jangan merepek
Alyph are you still in the line
yup, dari tadi alyph tunggu ehx
do we still have time ?
tapi alyph tau tk what are you going to do after this ?
alyph nk kene citer pasal syariff lagik ?
tk2 you sambung then the next time you sambung
besok you call me ah
my bill da belombong..

Buat pertama kali dia Ria,para gadis kelihatan gelisah
babes dan kita,lelaki ingin jumpa
ya Ria c’mon i’m getting so so sick so pls Syai make Syariff the dude of the week yo
Hansel n Gretel,hensem dan gatal
gadis psycho terpaksa dibatal
bantal pelok,peloklah kuat2
sambil berharap kau akan dimuat
(repeat chorus)

Ok tu saja untk malam ini
personal ads harus akhir di sini
jgn luper bersama alyph and syariff besok
kami akan mengumunkn rancangan gadis yang elok
by the way, alyphh
syai dari radio station yang lain
jager ckp tu sikit
mulut jgn masin
saya pun ingin memundur diri
dj imran mengucap good night and sweet dreams

kalau pening2
gunakn minyak cap kapak
you never noe if you have too much


Lirik Lagu Pilihlah Aku Sleeq Ft Imran Ajmain

Lirik Lagu Sleeq Ft Imran Ajmain Pilihlah Aku

lirik lagu Ke Puncak Impian New Boyz

New Boyz

lirik Ke Puncak Impian :

( Tomok )
Sambutlah salamku ini sebagai
Teman mu
Kita bisa seiringan
Berganding bahu

( Jay )
Jangan disia-siakan segala
Impianmu
Pastikan kejayaan itu
Di genggamanmu

( korus )
( Lan )
Kita rempuh bersama oh...oh...
Segala dugaan
Jangan ada di hatimu
Rasa kebencian

( Tomok )
Kita tempuh segala cabaran
Yang mendatang
Kuatkan semangat di jiwa
Mengharung gelombang

( Tomok )
Jangan kau terleka
Nikmatnya dunia
Kelak kau merana
Kerna ketinggalan

Teruskan usaha sehingga kau
Berjaya...berjaya...berjaya

Mendaki harapan
Ke puncak impian... Oh...
Kita bersama... Oh... ( 2X )
Terus berjaya... Oh... ( 2X )


lirik lagu Ke Puncak Impian New Boyz
lirik lagu New Boyz Ke Puncak Impian

lirik lagu Aku pergi Maximus

Maximus


Suka lagu AKU PERGI? Bookmark sekarang!

Bookmark and Share



lirik Aku pergi :

Ku Sedari aku , aku bukanlah untukmu
kerana jiwa kita yang tak mungkin bersatu
ohhhhhh…

serta ku mencuba tak melukaimu tak daya aku
kaulah yang terindah kau tetap ku damba
kau dewiku

biarlah ku pergi dari sisimu diriku tak mungkin bersatu denganmu
ohhhhh…..

cinta yang mengalir itulah cintaku
dicipta untuk kamu namun aku
bukanlah yang terbaik untuk kamu…

biarlah ku pergi dari sisimu diriku tak mungkin bersatu denganmu
ohhhhhh…

cinta yang mengalir itulah cintaku
dicipta untuk kamu namun aku
bukanlah yang terbaik untuk kamu…

( p/s: masih dalam proses pembetulan )


Kategori:lirik lagu Aku pergi Maximus, Maximus lyrics, Lirik Aku Pergi, Mp3 aku pergi, Aku pergi lirik, lirik lagu Maximus Aku pergi

lirik lagu Kejora New Boyz

New Boyz

lirik Kejora :


Sukarnya untuk kucari ganti
Sekian lama seiring bersama
Mana mungkin dapat kulupakan
Segala memori menjadi
Taman hati kita

Pahit dan gentir telah dirasa
Jatuh dan bangun tidak terkira
Mana mungkin bisa kusisihkan
Biarpun kau relakan
Perpisahan ini

Sementara ini
Aku bagai terpenjara
Meronta kelemasan
Melontar kesakitan
Meminta kebebasan
Ke sisimu

Duhai kekasih
Duhai sayangku
Tanpa mu siapalah diriku
Selama ini kau inspirasi
Membakar jiwaku seadanya

Duhai kekasih
Duhai sayangku
Pergimu tiadalah pengganti
Ke sana sini terasa sepi
Duniaku hilang seri
Ba...gaikan rembulan
Tiada sang kejora

Biarpun kau relakan
Perpisahan ini ( 2X )


lirik lagu Kejora New Boyz
lirik lagu New Boyz Kejora

Lirik Lagu Mengaku Kalah Imran Ajmain

Imran Ajmain

Lirik Mengaku Kalah :

Dibuai risau dan sangsi
Sesuai cuaca begini
Teman Setia kanan dan kiri
Kini lawan menjadi-jadi

Lihatlah puas pemandangan luas
Tak lama lagi akan musnah semua
Juara dah tewas,rahsia kan terkupas
Sayangnya kau tak bernama

Biar ku disini
Biarku yang mengalah
Biar ku berbagi,hati dah berbelah
Biar ku sendiri,aku yang bersalah
Biar ku menangis,ku mengaku kalah

Ditepis,dibilis
Kata dibibir dikikis
Penerangan ku lukis
Tak diterima walau segaris

Siapa setuju bermusuh denganmu
Kau cebik diri aku didepan mata
Seakan tak wujud,meredam hasad dengki
Namun tak ku undur walau selangkah
Yang ku harapkan rahmat melimpah dari hujan
Yang kuterima bencana ribut taufan


Lirik Lagu Mengaku Kalah Imran Ajmain

Lirik Lagu Imran Ajmain Mengaku Kalah

lirik lagu Kau Abadi Selamanya Newboyz

Newboyz

lirik Kau Abadi Selamanya :

Redup kasihmu
Memayung cintaku
Kaulah segala
Oh... kehadiranmu umpamakan
Sinar
Yang menerangi kegelapan

Setulus kasihku hanya untukmu
Kaulah penawar
Di dalam jiwaku tersemat cintamu
Abadi selamanya...

Ingin ku teroka hatimu
Agar terubat rindu di kalbu
Semakin lama ku
Memendam rasa
Terasa siksa jiwaku

( korus )
Hadirlah kasih hadirlah sayang
Berbisiklah naluri di hati
Jalinan kasih beralun rindu dikamar hatiku
Semaraklah cintaku membara
Di hatimu
Serlahkanlah kasih dan sayang
Mu pada diriku

Setulus kasih ku hanya untukmu
Kaulah penawar
Dalam jiwaku tersemat cintaku
Abadi selamanya


lirik lagu Kau Abadi Selamanya Newboyz
lirik lagu Newboyz Kau Abadi Selamanya

lirik lagu Jangan Kau Ganggu Newboyz

Newboyz

lirik Jangan Kau Ganggu :

Pernah dulu kita bersama-sama
Merempuh segala onak berduri
Memang tidak pernah aku menduga
Bencana akan menimpa diri
Aku kau hina aku kau cerca
Aku kau tipu aku tak tahu...
Mengapa ?

Tapi kini sudah berkurun lama
Engkau
Dan aku bertemu lagi

Takdir tiada menyebelahi mu
Mengapa aku yang engkau cari
Aku di sini masih begini
Apa kau mahu aku tak
Tahu... mengapa ?

( korus )
Oh... jangan kau rayu kasih ku ini
Oh... jangan kau menganggu hidup ku lagi
Oh... jangan kau minta ku bersimpati
Oh... jangan kau menganggu hidup ku lagi
Jangan kau ganggu ku lagi

Baru kini engkau mengerti
Untuk bezakan kaca dengan
Permata
Jangan pahit terus engkau
Buangkan yang manis terus
Engkau terima
Jadikan sandaran jadikan
Pedoman
Jadikan sempadan jadikan tauladan
Panduan oh...


lirik lagu Jangan Kau Ganggu Newboyz
lirik lagu Newboyz Jangan Kau Ganggu

Lirik lagu Pancaroba Grey Sky Morning

Grey Sky Morning

Lirik Pancaroba :

Aku…sendiri…
Tiada teman yang menanti…
Dimalam pesta..oh riangnya…
Kini..tiada lagi…
Untuk menerima cinta oh duniawi
Ku tak bisa…
Kali kedua…
Malam masih muda
Ikutkan rentaknya
Menari cha cha cha
Hilangkan duka lara
Papa asal bergaya
Yang penting kita gembira
Ku tak bisa untuk melawan
Godaan melanda
Harta jangan dikejar
cinta tak kemana
Jangan diikutkan kehendak dunia
Kelak kau binasa
Hidup penuh dengan pancaroba
Aku..mencari..
Mencari dan terus mencari
Sinar cahaya
Untuk selamanya
Kini..tiada lagi..
Untuk menerima cinta oh duniawi
Ku tak bisa…
kali kedua…


Lirik lagu Pancaroba Grey Sky Morning
Lirik lagu Grey Sky Morning Pancaroba

lirik lagu Istana Harapan Newboyz

Newboyz

lirik Istana Harapan :

Masih ku tergambarkan wajah mu yang ku rindu
Tiap detik kutunggu untuk hidup bahgia bersamamu kekasih
Pada mu ku setia cinta mu bak pelita
Menerangi kegelapan hati ini menyinari jiwa
Kan ku ukir nama mu di hati
Masih ku terbayangkan waktu kita bersama
Mengharungi semua suka dan duka kitavtempuhi bersama

Wajah mu yang jelita ku bagaikan di syurga
Kau memberi kekuatan
Kau memberi segala harapan kan ku bina istana impian

( korus )
Ku hargai kejujuran dan keikhlasan mu
Engkaulah cahaya
Tidak pernah ku impikan
Pertemuan dengan mu
Namun itulah yang ditakdirkan
Kau memberi segala harapan
Ku pastikan jadi kenyataan
Moga kasih kita berkekalan

Pada Tuhan ku pinta
Semoga kekal cinta
Bahgia selamanya
Bersama berdua


lirik lagu Istana Harapan Newboyz
lirik lagu Newboyz Istana Harapan

lirik lagu Hiasan Di Laman Rindu Newboyz

Newboyz

lirik Hiasan Di Laman Rindu :

Telah sekian lama sayang
Ku pahat nama mu di hati
Tak ingin rasanya berpisah
Rindu mu penawar sepi ku
Ungkapan akhir lahir di bibir mu
Cinta palsu...

Ku lempar segala kesalan
Demi cinta pada mu
Walaupun aku bisa tenggelam
Mungkin terkubur dalam kelemasan

( korus )
Namun rindu ku ini semakin mendalam
Kasih di hati nyala bagai bara

Teguhnya tangkai bagai cinta ku
Namun berbunga hampa
Pedihnya ku hadapi perpisahan

Biarpun harapan ku telah hancur berderai
Kan ku hiasi kenangan ku laman rindu


lirik lagu Hiasan Di Laman Rindu Newboyz
lirik lagu Newboyz Hiasan Di Laman Rindu

lirik lagu Hanya Tinggal Sejarah Newboyz

Newboyz

lirik Hanya Tinggal Sejarah :

Puas aku fikirkan
Masih dalam samaran
Apakah semuanya
Tanpa penjelasannya

Telah aku korbankan
Cuma hanya untuk mu sorang
Kesetiannku tidak kau hargakan
Sedihnya

Kini tiba masanya sayang
Aku akan mengatur langkah
Biarlah semuanya kita tinggal
Hanyalah buat sejarah

Masih ku ingat dan terkenang
Percintaan yang penuh makna
Terlalu banyak aku memendam rasa

( chorus )
Selamat tinggal kasih
Selamat tinggal sayang
Tak ingin sejarah cinta berulang
Luka masih terasa duhai sayang

Selamat tinggal kasih
Selamat tinggal sayang
Ku rela andai hatiku terluka
Rindu pasti bertamu duhai sayang

Puas aku fikirkan
Masih dalam samaran
kesetiaanku tidak kau hargakan
Sedihnya...
Sedihnya...


lirik lagu Hanya Tinggal Sejarah Newboyz

lirik lagu Newboyz Hanya Tinggal Sejarah

lirik lagu Hadir Di Sisi New Boyz

New Boyz

lirik Hadir Di Sisi :

Sepi terasa kala kau tiada
Dihimpit resah yg kian mencengkam
Semakin hari aku kebingungan
Sendiri lagi aku kesepian

Ku rindu rindu kamu
Manja belaianmu senyummu
Bermain di mindaku
Kasih kau di hati oh
Ku sayang sayang kamu
Ayu wajahmu bayangmu
Melenakan tidurku
Tiada bandingan

Di dalam jiwa tercipta harapan
Agar dirimu kembali semula
Aku disini setia menanti
Hadirlah kasih bertahta di hati

Kisah cinta dahulu
Biarkanlah berlalu
Jangan diungkit lago
Simpan dalam memori


lirik lagu Hadir Di Sisi New Boyz

lirik lagu New Boyz Hadir Di Sisi

lirik lagu Habis Manis Sepah Dibuang Newboyz

Newboyz

lirik Habis Manis Sepah Dibuang :


Kembangnya mekar
Harum mewangi pandang pandang
Dengan teliti

Pohon nan rimbun dicelah daun
Oh... melati kembang berseri

Kini dihampiri sang kumbang
Menaruh cinta yang sejati dan berjanji

Terbit sinar mentari pagi
Melati terkulai layu tak berseri

( korus )
Menangis-nangis tinggal sendiri
Kumbang asmara entah ke mana
Hilang menyepi

Insaf melati sedarlah diri
Waktu kau cantik
Banyaklah kumbang ingin hampiri

Benar sungguh bagai dikata
Habis manis sepah dibuang


lirik lagu Habis Manis Sepah Dibuang Newboyz

lirik lagu Newboyz Habis Manis Sepah Dibuang

lirik lagu Dunia New Boyz

New Boyz

lirik Dunia :

Kau nantikan aku di sana
Dan biaskan khabar berita
Ku ingin satu dunia
Oh mesranya
Getarkan kalimah cinta kita
Oh hebatnya

Yeah... pasti ada yang terima
Oh... juga ada yang terasa
Kerna kita sehati sejiwa
Oh tunjukkanlah
Lenyapkanlah kenangan lama
Oh teganya

Dunia relakanlah cinta
Kita selamanya

Kasihku manisku ke marilah sayang
Izinku dendangkan senandung semalam
Jangan kau sesalkan (iye iye iyo)
Apa yang dunia katakan (iye iye iyo)
Renungkan masa depanmu (iye iye iyo)
Riangkan hatimu sayang (iye iye iyo)

iye iye iyo
iye iye iyo

Biar derita beredar (iye iye iyo)
Relakan hatimu relakan (iye iye iyo)
Karangilah masa depan (iye iye iyo)
Riangkan hatimu sayang
Dunia relakanlah cinta kita selamanya


lirik lagu Dunia New Boyz

lirik lagu New Boyz Dunia

lirik lagu Dia New Boyz

New Boyz

lirik Dia :

Dia yang aku kasihi
Bersemi di dalam hati
Dia yang aku sayangi
Selama-lamanya

Dia yang aku rindui
Membakar hati yang sunyi
Dia yang aku cintai
Dimiliki... oh
Dia... dia... dia... kekasih hati
Dia... dia... dia... yang kusayangi

Kugenggam kekuatan
Hindari kepalsuan
Agar ku bisa pertahankan
Haruman taman cinta
Selamanya

Dengan lafaz suci dialah pertama
Yang kusayangi sepenuhnya
Hatiku yang ikhlas ini


lirik lagu Dia New Boyz

lirik lagu New Boyz Dia

lirik lagu Demi Kecintaan Newboyz

Newboyz

lirik Demi Kecintaan :

Nyalakan api
Di dalam hati
Nanti nanti mengapa tidak pasti

Satu permainan
Dalam kehidupan
Dari dulu misteri kembara
Cari cari di daerah masa
Oh hanyalah mimpi yang pesona... oh...

Di medan kota
Cari cari nama
Ada tanda ada suara manja

Satu perjanjian
Dalam kenyataan
Dari dulu menjadi rahsia
Lari lari tinggallah jejak
Oh hanyalah pedih sementara... Ho...

Biarkan dulu... menjadi rindu
Biarkan dulu... siapa tahu

Rasalah kecintaan ini
Dingin menembusi pawana
Telah tertulis dalam nada
Tidakkan hilang kasih sayang

( korus )
Kita sama mencari dan menerima
Segala ketentuan semangat jangan hilang
Mereka pun sama tak pernah berputus asa
Maka ku rempuh semua pengorbanan
Demi kecintaan...

Nyala nyala... segala
Nanti nanti... bermula


lirik lagu Demi Kecintaan Newboyz
lirik lagu Newboyz Demi Kecintaan

Lirik Lagu Melodi Ahlaan Waheeda

Waheeda

Lirik Melodi Ahlaan :

Ahla ya habayib ahla
Tanda salam pembuka
Keluarga, taulan, saudara
Moga berbahagia

Ahla ya habayib ahla
Tanda salam pembuka
Melodi kasih dan mesra
Ahla Ahla

Kian lama kian menjalar
Jalinan kasih yang disebar
Melodi jiwa digubah
Salam seisi dunia

Hadirnya kalam bernada
Satu kalam berjuta warna
Alunkanlah bersama
Mekarlah muhabbah mekarlah

Lay lay lay
Lay lay lay lay lay
Lay lay lay
Lay lay lay lay lay
Lay lay lay
Lay lay lay lay lay
Layla layla la

Amigo mio tesoro mio
Amigo mio si supieras cuanto vales en mi vida
Tantas cosas han pasado desde que nos conocimos
Algerias y sonsiras compartimos dia dia ( Fueron dulces los Momentos que vivi junto a ti)
Canta el ritmo de tu Corazon
Trasmite lo que sientes
A traves de una cancion
Que las penas del alma son mas faciles
Si lo dices cantando
Que la vida es mas dulce si la vida cantando

Hoy ha llegado el momento de decirte adios
Pero antes de marcharme te dedico esta cancion

Melodi kata mesra, melodi tanda setia
Melodi cinta warna dunia

Ahla ya, Layli layli
Ahla ya, Ooooo..
Ahla ya, Layli layli
Ahla ya, Mmmm..


Lirik Lagu Melodi Ahlaan Waheeda

Lirik Lagu Waheeda Melodi Ahlaan

lirik lagu Cuba Cuba Newboyz

Newboyz

lirik Cuba Cuba :

Berapa kali aku bilang
Jangan kau cuba menongkat arus
Kerna arus itu sentiasa laju
Bisa menongkat dada mu
Kerasnya kepala mu macam batu
Macam batu
Kerasnya kepala mu haru biru

Kadangkala terfikir juga aku
Betul juga cara mu
Kerna sekian lama cara ku
Masih juga begitu
Lembut ku akhirnya menyesah ku
Menyesah ku
Sopan ku jadinya tak menentu

( korus )
Cuba berbaik... (Jahat)
Cuba kekanan... (Kiri)
Cuba betulkan... (Salah)
Cuba luruskan... (Gagal)

Maunya itu itu juga (itu juga)
Sudahnya begitu juga...


lirik lagu Cuba Cuba Newboyz

lirik lagu Newboyz Cuba Cuba

lirik lagu Cinta Ciptaan Kita New Boyz

New Boyz

lirik Cinta Ciptaan Kita :

Berdegup jantungku
Bila hatiku jatuh cinta
Kepadamu oh...

Jadi igauanku
Kau hantui diriku ini
Oh... fikirkanmu

Katakan kasih
Kau memahami diriku
Apa yang kurasa
Kuharap kau jua pun begitu

Tak mungkin aku
Mempermainkan cintamu
Aku kan tetap setia
Mencintaimu sepenuh rasa

Tolonglah tuhanku
Temukan daku dan dia
Bersama oh...

Setiap saatku
Menunggukan kehadiranmu
Sayang...


lirik lagu Cinta Ciptaan Kita New Boyz

lirik lagu New Boyz Cinta Ciptaan Kita

Lirik lagu Mencari Waheeda

Waheeda / Giegiel

Lirik Mencari :

Sesat Di sini
Arahnya tak pasti
Sepi dibelenggu mimpi
Masih mencari

Walaupun pergi
Jasadku disini
Nak ku cari tapi dimana
Bukalah mata

Yang berkuasa
TOlonglah hamba
Bukalah pintu segala
Agar sempurna

Tangan ku tadah
Agar menerima
Apa yang diberi oleh Mu
Aku bersyukur

korus:
Hey!Hey! Bangunlah dari tidur
Buka mata pandang ke sana
Moga berjaya


Lirik lagu Waheeda Mencari
Lirik lagu Mencari Waheeda / Giegiel

lirik lagu Cermin New Boyz

New Boyz

lirik Cermin :

Cintamu ibarat lukisan
Rinduku ibarat bingkainya
Antara kita memang saling padan
Pemisah cuma cermin yang tak bermakna
Adanya cuma kebetulan

Datanglah gerangan yang ketiga
Sedikit tak aku gentar

Bagiku hanyalah mainan
Adat resam kita dalam bercinta

Cinta kita bukan luahan rasa
Cinta kita bukan menurut amarah
Cinta kita bukan keluhan lara
Cinta kita jelas tercipta atas kehendakNya

Di manakah terletaknya cintamu
Di matamu ataupun di dalam hati
Andai maksud sehaluan nafasmu
Pasti kau kenali yang mana kasihmu sejati


lirik lagu Cermin New Boyz
lirik lagu New Boyz Cermin

lirik lagu Bukakan Hati Lembutkan Jiwa New Boyz

New Boyz

lirik Bukakan Hati Lembutkan Jiwa :

Dalam resah titis hujan melenyapkan
Tawa riang yang berharga bersamamu
Sesalanku kini tiada berguna
Apa yang aku termampu hanya berdoa

Di wajahmu berkaca seri kecewa
Mengapa tak kuhiraukan dan sedari
Tersentak ku kini ku kehilanganmu
Tatkala masih lagi kucintai

Kau pergi jua demi mengubat hatimu
Lari dari perbuatanku menyakitkan
Tak mungkin dapat ku sembunyikan kesepian
Kini takdir yang menentukan
Ku terima balasan

( korus )
Rindu sampaikan bisik hati ini
Di sanubarinya cintaku yang bertahta
Bukakan hatinya lembutkanlah jiwa
Kembali kepadaku selamanya


lirik lagu Bukakan Hati Lembutkan Jiwa New Boyz
lirik lagu New Boyz Bukakan Hati Lembutkan Jiwa

Cari Lirik * A * B * C * D * E * F * G * H * I * J * K * L * M * N * O * P * Q * R * S * T * U * V * W * X * Y * Z * # Klik Sini

Mari SERTAI ribuan rakan kami di Facebook SEKARANG :)

Kami Hantar lagu ke email anda

Cari Lirik Lagu & Apa Saja Anda Mahu.

Loading...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib

Cari Lirik