Senarai LAGU RAYA Terbaru + POPULAR 2024



                                                            Taylor Swift Mengaku Jadi Superstar Mudah Kecuali...

                                                             Hanya Satu Ini Paling Sukar -Taylor Swift


                                                            Penyanyi  "Bad Blood" mengakui: "Saya terpaksa meninggalkan kucing di rumah apabila saya meninggalkan negara ini, yang merupakan bahagian yang paling sukar"

                                                            Jika anda terfikir jadi superstar pop besar seperti Taylor Swift  kelihatan mudah, anda memang betul! Ini kerana ia memang mudah.

                                                            Dalam temu bual dengan BBC Radio 1 sebelum membuat persembahan di festival Big Weekend , yang  mana penyanyi "Bad Blood" membuka cerita tentang kehidupannya semasa konsert jelajah ( memulakan World Tour 1989 beliau pada 5 Mei di Tokyo) dan beliau mengakui ia bukan tugas yang melelahkan seperti yang sesetengah orang fikir..

                                                            "Ia bukan yang keras, saya memberitahu anda kini ia benar-benar tidak sukar," jelas Taylor. "Kadang-kadang saya benar-benar tidak fikir ia adalah sukar sama sekali."

                                                            Beliau mengakui menumpukan usaha semasa konsertnya, yang buatkannya rasa  ia "Bahagian yang terbaik" mengenai pekerjaannya.

                                                            "Apabila anda berjalan di pentas dan anda lencun dengan peluh dan anda letih dan kaki anda terluka ... rasanya anda benar-benar telah berusaha buat kerja. Ia baik untuk berasa letih selepas persembahan. Saya seperti 'Oh Tuhan saya, saya akhirnya melakukan sesuatu'. Saya benar-benar suka perasaan: Anda tahu tak? Saya telah sibuk. Saya berhak menonton dua jam TV pada akhir malam nanti. "

                                                            Satu lagi cabaran untuk mencapai tahap kejayaan seperti sekarang adalah jadual lawatan beliau. Walaupun Taylor akan berada di konsert jelajah sehingga musim cuti pada bulan Disember, dia kini mampu membuat persembahan di tempat-tempat yang lebih besar, yang bermakna kurang rehat dalam lawatan itu.

                                                            "Apabila saya bermula saya pergi jelajah selama tiga bulan dan saya telah hilang selama tiga bulan," jelasnya. "Sekarang hampir 10 tahun dalam saya mengucapkan terima kasih kepada Tuhan, kita boleh buat persembahan di tempat lebih besar jadi saya tidak perlu menyanyi banyak sangat tempat. Jika  menyanyi di stadium, saya akan melakukan dua atau tiga persembahan seminggu, bukan lima persembahan seminggu, maka saya dapat terbang pulang antara waktu itu. Ia bukan yang buruk. Ia bukan tugas yang keras. Ia nampak macam lebih sukar daripada yang sebenarnya. Saya terpaksa meninggalkan kucing di rumah apabila saya meninggalkan negara ini, itu merupakan bahagian yang paling sukar. "

                                                            sumber:at 40.com

                                                            Pilihan Berkaitan:

                                                            Tags:Berita Hiburan, Taylor Swift

                                                            No comments:

                                                            Post a Comment

                                                            Komen di sini

                                                            Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







                                                            Arkib