Senarai LAGU RAYA Terbaru + POPULAR 2024



                                                            LIRIK lagu BILA AKU SUDAH TIADA - HUJAN

                                                            Hujan- Lirik Bila Aku Sudah Tiada
                                                            (Mahu menonton Video Klip Official Hujan -Bila aku sudah tiada? Klik sini)
                                                            LIRIK lagu BILA AKU SUDAH TIADA - HUJAN

                                                            Bila, aku sudah tiada
                                                            Simpan semua lagu ku
                                                            Jangan di tangis selalu

                                                            Mungkin, itu sementara
                                                            Bila jumpa pengganti ku
                                                            jangan di lupakan aku

                                                            Pagi itu indah seperti biasa
                                                            Tidur yang lena terhenti di sana
                                                            Layap kuyu masih tak terdaya
                                                            Bukalah tingkap mu
                                                            Curahkan cahaya…

                                                            Siapa yang sangka
                                                            Bila tiba masa kita
                                                            Untuk pergi selamanya

                                                            Takkan terduga
                                                            Jika saat ni
                                                            Tuhan tentukan
                                                            Aku lah orangnya

                                                            Gelak tawa tangisan yang hiba
                                                            Kenangan kita masa di dunia
                                                            Alangkah indahnya jika
                                                            Kita mampu hidup selamanya…


                                                            LIRIK lagu BILA AKU SUDAH TIADA HUJAN

                                                            LIRIK lagu HUJAN BILA AKU SUDAH TIADA

                                                            No comments:

                                                            Post a Comment

                                                            Komen di sini

                                                            Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







                                                            Arkib