PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

Lagu-lagu terpilih ke Separuh Akhir Muzik-Muzik 2009

Berikut merupakan lagu-lagu dan artis yang berjaya ke peringkat separuh akhir muzik-muzik ke -24 [2009]

6 Nov
1. Mirage (Pesawat)
2. Kau Aku (Aizat)
3. Dia, Aku dan Kamu (Nadia & Red Peanut)
4. Oh Anok Anok (Reshmonu)
5. Tak Mungkin Kerna Sayang (Alyah)
6. Aku Scandal (Hujan)
7. Enjut (Noraniza Idris)
8. Gila (Mila)
9. Dan Sebenarnya (Yuna)
10. Raja Gelek (One Nation Emcees)
11. Bertamu Di Kalbu (Jaclyn Victor)

13 Nov
1. Aurora (Estranged)
2. Seadanya Aku (Nubhan)
3. Tahu Tak Tau Joget (Jinbara)
4. Ku Pinjam Satu Bintang (Alyah & Riz)
5. Fikirlah (Aizat)
6. Khatimah Cinta (6ixth Sense)
7. Bengang (Akim)
8. Aku Rindu Sayang Kamu (Black)
9. Pari-Pari Di Bawah Angin (Meet Uncle Hussain)[Digantikan dengan lagu Cinta Gila - Grey Sky Morning]
10. Benar-Benar (Adam)
11. Masih Jelas (Hafiz)

20 Nov
1. Situasi (Bunkface)
2. Rindu Terhenti (Tomok)
3. Patri (Jinbara)
4. Pakai Buang (Stacy)
5. Pergi (Aizat)
6. Ketika Ini (Estranged)
7. Bencinta (Faizal Tahir)
8. Cinta Adam & Hawa (Misha Omar)

Separuh akhir muzik-muzik ke 24 berlangsung pada tarikh 6, 13 dan 20 November. Pertandingan ini diadakan di Sri Pentas 2, Plaza Alam Sentral, Shah Alam bermula jam 10 hingga 11.30 malam.

Format baru muzik-muzik tidak lagi mengklasifikasikan lagu mengikut kategori seperti sebelumya iaitu Etnik Kreatif Balada dan Rock.

Juri profesional memilih berdasarkan persembahan pada malam pertandingan ditambah markah penilaian lagu yang dibuat sebelum persembahan.

Juara tahun lepas, Kumpulan Meet Uncle Hussain telah menarik diri di saat akhir. Lagu mereka pari-pari di bawah angin telah digantikan dengan lagu Cinta Gila dendangan Kumpulan Grey Sky Morning.

Dapatkan tiket-tiket percuma ke pertandingan separuh akhir Muzik-Muzik di Balai Pengawal Sri Pentas Bandar Utama dan Balai Pengawal Sri Pentas 2, Plaza Alam Sentral mulai 31 Oktober.

Tags: Meet Uncle Hussain ,Bunkface , Situasi, Bencinta, Nubhan, Seadanya Aku, Aurora, Dia, Aku dan Kamu, Nadia & Red Peanut, Dan Sebenarnya, Yuna, Raja Gelek, One Nation Emcees, Aku Scandal, Hujan, Separuh Akhir Muzik-muzik ke24, Juara lagu 2009

No comments:

Post a Comment

Komen di sini

Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







Arkib