PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

Sinopsis Kau & Aku Episod 2 - Tonton Drama Kau & Aku

Sinopsis Drama Muzikal Kau & Aku Episod 2 di Astro Ria
Sinopsis Kau Dan Aku

.... Aril dan kawan-kawannya bermain futsal, tiba tiba bola terkena kepala Lisa yang berada di situ lalu pengsan. Akim yg turut berada di situ memangku Lisa ketika wartawan yg tiba2 datang utk menemuramah Lisa. Namun Lisa tidak apa2, tetapi itu menyebabkan Akim tidak senang apabila memikirkan dia mungkin akan digosipkan dengan Lisa.

Ketika Mila dan sepupunya Fitri dalam perjalanan ke kolej, skuter Fitri buat hal. Kebetulan Aril lalu di situ, lalu mengajak Mila dan Fitri menumpangnya. Mila menolak. Kemudian sekali lagi Farah datang buat kecoh apabila terlihatkan Aril dan Mila di situ. Namun Aril berjaya memujuk Farah dengan mengatakan dia hanya berniat untuk membantu, walaupun sebenarnya dia masih mencintai Mila.

Sementara itu, satu ujibakat untuk mencari penyanyi yang akan berganding dengan Lisa untuk konsert kolej yang akan datang telah diumumkan. Walaupun didesak oleh Fitri, Mila tidak berminat untuk pergi ke ujibakat itu.

Sepupu Mila, Fitri dalam diam telah menaruh hati pada Aril. Ketika menyanyikan lagu sedih, tanpa disedarinya, Akim telah terdengar dan mendesak Fitri datang ke ujibakat konsert kolej itu. Namun Fitri enggan. Mila yang ternampak Akim menarik tangan Fitri, teringat kembali kejadian Akim memangku Lisa ketika pengsan dan juga ketika Akim membantu farah yg sebenarnya berpura2 rambutnya tersepit dicelah rantai bagi membuatkan Mila cemburu. Mila mula beranggapan buruk terhadap Akim dan memarahinya..........

Drama : Kau & Aku

Saluran : Astro Ria

Pelakon : Mila Jirin , Akim , Aril , Raja Farah , Anita Baharom , Amar, Farish, Puteri Fateen, Ika Nabeela , Nonny Nadirah, Zoey, Azizah Mahzan, Nurul Wahab, Sabrina Ali Khan , Riezman.

Sinopsis Drama Kau Dan Aku

No comments:

Post a Comment

Komen di sini

Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







Arkib