Senarai LAGU RAYA Terbaru + POPULAR 2024



                                                            Rita Kata Aidil Tendang Dia Macam Bola



                                                            Kemelut perkahwinan yang dilalui aktres popular, Rita Rudaini Mokhtar, 37, dan suaminya nampaknya tidak mungkin dapat diselamatkan lagi apabila pemain bola sepak kebangsaan, Aidil Zakuan Abd Razak, 26, sah telah menceraikan wanita ini dengan talak satu melalui khidmat pesanan ringkas (SMS), baru-baru ini.

                                                            Berikut Adalah Luahan Hati Pelakon Rita Rudaini atas musibah yang menimpanya...

                                                            Hati saya sudah lama kosong... kosong sekosongnya! Tiada kata yang dapat diungkap untuk menggambarkan perasaan saya ketika ini.

                                                            “Diceraikan pada bulan Ramadan dan beberapa hari nak menyambut Syawal, kedengaran amat kejam. Manusia yang kurang didikan agama saja melakukan tindakan merobohkan masjid pada bulan Ramadan. Mungkin Aidil tak tahu, pada hari dia melafazkan talak pada saya iaitu malam 27 berpuasa, kemungkinan boleh jatuh pada malam lailatul qadar. Tapi, Aidil tahu ke apakah malam lailatul qadar?

                                                            “Saya bukannya cakap saya baik sangat, tapi saya sedih melihat betapa ceteknya ilmu agama Aidil. Bagi saya, lelaki seperti Aidil tidak layak dibuat suami mahupun menantu. Bagaimana nak layak dijadikan suami, jika soal cerai berai pun boleh dibuat main-main. Dulu, masa tergila-gilakan saya, sanggup bawa saya berkahwin lari ke Songkhla, Thailand. Sanggup harungi lautan api.

                                                            Rita Rasa Ditendang Macam Bola


                                                            “Sekarang, apabila sudah benci, tendang saya seperti bola, ceraikan saya melalui SMS saja. Manusia macam inikah layak menjadi pemimpin keluarga, kalau dia sendiri pun tidak betul dan cetek ilmu agama?

                                                            “Saya tidak kesal diceraikan, malah saya tahu kesudahannya, kami akan bercerai juga tapi kenalah ikut prosedur. Dia fikir saya dan anak-anaknya barang mainan, boleh campak sesuka hati jika tidak lagi diperlukan?

                                                             Pilihan Berkaitan:


                                                            Tags:Berita hiburan, Rita Rudaini, Aidil Zafuan

                                                            No comments:

                                                            Post a Comment

                                                            Komen di sini

                                                            Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







                                                            Arkib