PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

OST Drama Hanya Padamu Zehra TV3

Sinopsis Drama Hanya Padamu Zehra TV3

Drama Hanya PadaMu,
Slot Zehra TV3
Bermula 28 Disember 2012

Sinopsis:

Kisah bermula apabila seorang kanak-kanak bernama Adawiyah (Nazeera Sardi), anak yatim piatu yang tinggal bersama ibu dan bapa saudaranya iaitu Sabariah dan Omar namun dia dibenci oleh Sabariah atas sebab yang tidak diketahui.

Suatu hari, Omar diserang strok dan tidak lama kemudian, dia meninggal dunia. Sejak itu, Sabariah menyeksa Adawiyah dan juga memberhentikan Adawiyah dari sekolah. Cikgu kecewa kerana Adawiyah merupakan antara pelajar terbaik dan calon harapan sekolah untuk mendapat 5A. Anak Sabariah, Bukhari (Zahiril Adzim) cuba menegur sikap ibunya tetapi tidak diendah oleh Sabariah. Pada masa yang sama, Bukhari mendapat keputusan cemerlang dalam peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM).

Dua tahun kemudian, Bukhari berangkat ke Jepun untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang Sains Perikanan. Selepas pemergian Bukhari, Sabariah menghantar Adawiyah ke Rumah Anak Yatim Sinar Harapan. Di sana, Adawiyah dibuli oleh Sari yang dengki terhadapnya. Bukan itu sahaja, Adawiyah turut diugut oleh seorang pekerja kantin di rumah berkenaan. Sejak itu, Adawiyah hidup dalam ketakutan.

Lapan tahun kemudian, Arman (Beto Kusyairy), berusia 35 tahun, kelihatan sangat tertekan dan tidak terurus wajahnya bertembung dengan Adawiyah, yang sudah berusia 21 tahun, kelihatan ayu, sopan, lembut di tepi pantai. Adawiyah kemudiannya ke sebuah banglo untuk memulakan hari pertama sebagai guru kepada anak tuan punya banglo. Sebaik sahaja tiba, Adawiyah terkejut melihat Arman, tuan rumah di banglo tersebut.

Pada mulanya, Arman tidak yakin akan kemampuan Adawiyah untuk mendidik anaknya, Liliyana, sehinggalah Arman melihat sendiri perubahan pada anaknya yang sukar menerima orang baharu sebagai guru. Arman kemudiannya teringat, dia pernah menghadiahkan gelang kayu tasbih kepada kanak-kanak di Rumah Anak Yatim Sinar Harapan. Gelang itu masih dipakai oleh Adawiyah sehingga kini. Maka, terjalinlah hubungan antara Adawiyah dan Arman demi Liliyana.

Bukhari yang pulang dari Jepun mula menternak ikan dalam sangkar di kampung halamannya, Kampung Kuala Kubu. Ketika dia dan Adawiyah sedang berbual di telefon, muncul seseorang menjerut leher Adawiyah. Di kampung, Bukhari mendengar kekecohan itu melalui telefon, dia yakin Adawiyah dalam bahaya. Apakah yang berlaku kepada Adawiyah? Siapa pula yang menyerang Adawiyah di rumah banglo milik Arman? Ada sesuatu yang masih tidak diceritakan oleh Arman kepada Adawiyah dan benarkah hubungan Arman dengan Adawiyah hanya kerana Liliyana?


OST Drama Hanya Padamu Zehra TV3


Lirik Lagu Ost Hanya Padamu Zehra TV3-Sang Penuntun Hati(Nana Azmi Ft. Manglo Band)



(Lelaki)
Ku Tahu Dimana Dirimu,
Yang Selalu Menyejukkan Jiwaku,
Wajahmu Dekat Dihatiku,
Dan Kau Selalu Ada,
Sang Penuntun Hati,
Kau Buat Diriku Pun Beerti,
Aku Pun Tak Ingin Berpisah Dengan Mu Kasih




(Perempuan)
Kau Hapuskan Air Mataku,
Yang Dulu Menitis Di Pipiku
Berpisah Jauhku Tak Mahu,
Lebih Baik Aku Mati,
Sang Penuntun Hati,
Kau Buat Diriku Pun Beerti,
Aku Pun Tak Ingin Berpisah Dengan Mu Kasih




(Chorus)
Sang Penuntun Hati,
Kau Buat Diriku Pun Beerti,
Aku Pun Tak Ingin Berpisah Dengan Mu Kasih
Sang Penuntun Hati,
Hanyalah Dirimu Yang Mengerti,
Kini Ku Tak Lagi Ditemani Malam Sepi


OST Hanya PadaMu - Aku Yang Berdosa - Shahir



PILIHAN BERKAITAN:



  • Setia Hujung Nyawa (Akasia TV3) (baru!)
  • Ruby (Samarinda TV3)(baru!)
  • Hanya Padamu (Zehra TV3) (baru!)
  • Mimpi Cinderella (Lestary TV3) 
  • Bini-Biniku Perkasa 
  • BANYAK LAGI DRAMA MELAYU TERBARU DAN LAMA....(Klik Sini).
  • Lirik Semua Lagu


  • Tags:OST Drama Hanya Padamu Zehra TV3, Lagu Tema Drama Hanya Padamu Zehra TV3, Sinopsis Drama Hanya Padamu Zehra TV3Lirik Lagu, lyrics, mp3 download, youtube mp3, lagu lagu baru, lagu terbaru, video, free download mp3, Lagu melayu, lagu Inggeris

    No comments:

    Post a Comment

    Komen di sini

    Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







    Arkib