PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

Top 5 Senarai Calon ABPBH 2013

Senarai Calon Anugerah Bintang Popular  ke-27 (ABPBH 2013):


Senarai Top 5 ABPBH 2013 Hangat!

Anugerah berprestij , Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) 2013 edisi ke-27 bakal tiba tak lama lagi. Kini borang pencalonan awal sedang diproses di pusat kiraan undi ABPBH 2013 di Balai Berita, Kuala Lumpur.

Borang undian telah disiarkan pada 2 Disember 2013 hingga 3 Januari. Ternyata sambutan diterima mengalahkan jualan pisang goreng panas. Selain pembaca setia BH yang menghantar borang undian secara individu,  kelab peminat artis dan selebriti tidak ketinggalan menghantar borang undian secara pukal.

Ia sudah tentu bagi memastikan artis kesayangan mereka melepasi undian awal untuk dicalonkan dalam Top 5 dalam 15 kategori yang dipertandingkan.


Hadiah Hebat  untuk pembaca BH

Senarai Top 5 akan diumumkan menjelang hujung bulan ini dalam satu sidang media.

Pengundi awal ABPBH 2013 bakal menerima 30 jam tangan berjenama, Samsung Galaxy Note II (10) dan iPad Mini (10).



nota:
  • Sudah undi bintang paling popular kegemaran anda? Hmmm..nampaknya sudah terlewat tarikh tutup hantar borang pada 10 Januari 2014. Buat pengetahuan anda ABPBH 27 akan diadakan pada hari 6 April 2014.  Agak-agaknya siapalah yang menang kan?
  • Nak undi kategori online? Sila ke laman web rasmi ABPBH, www.abpbh.com.my
  • Keputusan terkini dan senarai para pemenang akan di update di blog ini. Jangan lupa bookmark dan letak link kami di blog, website dan laman sosial anda. Enjoy:).

Tags:Top 5 Senarai Calon ABPBH 2013, Pemenang ABPBH 2013, Pemenang Anugerah Bintang Popular 2014, Lirik Lagu, lyrics, mp3 download, youtube mp3, lagu lagu baru, lagu terbaru, video, free download mp3, Lagu melayu, lagu Inggeris

No comments:

Post a Comment

Komen di sini

Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







Arkib