PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

5 Hadiah Pilihan Untuk Si Kekasih Hati

Sambutan Hari IStimewa Dengan Orang yang disayangi akan menjelang?

Pening kepala fikirkan hadiah yang terbaik untuk orang yang tercinta? Jika ya di sini kami cadangkan beberapa hadiah yang pasti akan membuat buah hati anda tersenyum lebar.

 5 Hadiah Pilihan Istimewa Untuk Si Kekasih:

1.Baju & Aksesori
-Kepada gadis mungkin anda boleh beri gaun impiannya. Kepada lelaki mungkin boleh beri tali leher, kemeja atau baju yang kasual.

2.Jam tangan
-Terdapat pelbagai jam tangan yang menjadi perhatian muda-mudi masa kini. Apa kata anda pilih jenama yang popular macam Ice Watch, Casio, Guess untuk si dia. Pasti mudah untuk dia menetapkan waktu temujanji nanti.

3.Perfume/ Minyak Wangi
-Bagi wanita memang satu kemestian untuk sentiasa berbau harum dan segar. Jadi sudah tentu dia akan gembira apabila melihat wangian kegemarannya sebagai hadiah. Anda boleh pilih minyak wangi seperti DKNY, Bodyshop, Enchanteur dan lain yang berada di pasaran

4.Coklat
-Coklat merupakan antara hadiah paling popular setiap tahun. Tidak percaya? Cuba anda buat survey di kedai-kedai coklat berhampiran, pasti jawapan sama diterima. Namun untuk lebih istimewa pilihlah coklat yang mempunyai rekaan khas seprti bentuk hati dan bentuk lain yang unik.

5.Bunga.
-Memanglah cliche bila sebut bunga pada  hari kekasih. Tapi hakikatnya ia merupakan hadiah yang murah dan cukup bermakna.Sekuntum ros merah pun sudah cukup menyatakan keluhuran cinta anda!

Tags:Tips, Panduan, Info.

No comments:

Post a Comment

Komen di sini

Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







Arkib