PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

Sah! Erra Bercinta Dengan Jejaka Bujang. Siapa dia?


 Erra Fazira Mengaku Kekasih Hatinya Orang Bujang


 Memang Panas! Tapi benar Erra bercinta dengan jejaki bujang.  Itulah pengakuan yang keluar sendiri dari mulut bekas ratu cantik Malaysia yang masih jelita ini mengenai desas-desus percintaannya.

Siapa pasangan baru Erra?


"Saya akan dedahkan siapa pasangan saya apabila perhubungan itu ke fasa seterusnya. Yang penting dia bujang dan saya tidak mencari orang yang berharta.

"Cukuplah jika dia boleh membimbing saya dan berpengetahuan serba serbi lebih daripada saya," katanya kepada mStar Online.

Kalau begitu, para peminat pelakon Erra Fazira perlulah menunggu pengumuman beliau yang seterusnya...


 Pilihan Berkaitan:


Tags:Hiburan, Erra Fazira, Kekasih Erra, Gambar Teman lelaki Baru Erra Fazira

No comments:

Post a Comment

Komen di sini

Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







Arkib