PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

Khairy Minta Rakyat Malaysia Sokong Harimau!

Khairy Yakin Harimau Malaya Bangkit

Kehangatan perlawanan akhir ke-2 Piala AFF Suzuki yang bakal berlangsung esok makin terasa. Sudahkah anda beli tiket? Kalau belum baik dapatkannya segera sebelum habis! Sokongan anda amat diperlukan oleh pasukan Malaysia untuk menghasilkan kejayaan gemilang.

Meskipun Harimau Malaya meniti laluan sukar untuk mengejar Thailand yang berkelebihan 2 gol, namun diharap pasukan negara akan terus bersemangat.  Diharap anak buah jurulatih Dollah Salleh bakal menampilkan persembahan luar biasa sekaligus menjulang piala kebanggaan negara ASEAN ini buat kali kedua selepas melakukannya pada 2010.

Kepada Harimau Malaya, kata-kata peniup semangat Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin mungkin dapat jadi azimat untuk anda berjuang nanti:


"Saya percaya kepada semangat pasukan kita. Sama ada itu keajaiban atau tidak, saya percaya kepada semangat sebab kalau kita tengok, sudah tentu 2-0 lebih teruk daripada 2-1, tetapi kita kejar dengan Vietnam."

"Kita mahu lakukan perkara mustahil. Sudah dua kali kita tunjuk kita boleh bangkit dari dua keadaan yang sukar. Jadi, jangan putus asa dengan pasukan Dollah ini,"

Pilihan Berkaitan:


  • Semasa: Apa Paling Banyak Dicari Di Google 2014?
  • Hiburan: Felixia Yeap, Keith Foo Hangat Di Google Trends 2014..
  • Piala AFF: Khairy Minta Rakyat Malaysia Sokong Harimau Kita!

  • Tags:Piala AFF Suzuki 2014, Final Piala AFF.

    No comments:

    Post a Comment

    Komen di sini

    Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







    Arkib