PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

Sinopsis Filem Khurafat - Perjanjian Syaitan

Sinopsis Filem Khurafat

“KHURAFAT-Perjanjian Syaitan” mengisahkan perjanjian terlarang, persekongkolan antara manusia & syaitan.Satu bentuk penyelewengan yang nyata dalam Aqidah Islam dan amat ditegah dalam Agama.Manusia, disogok dengan nafsu serakah dan dendam membara, tanpa mengira akibat dan bahana, rela membelakangkan Allah untuk memperoleh apa yang dicita walau dengan apa cara, akhirnya hanyut dengan bisikan dan tipu daya syaitan durjana.

Kisah bermula dengan Johan, seorang pemuda yang bekerja sebagai Pembantu Perubatan di sebuah hospital kerajaan. Dia sudah berkahwin dan mempunyai seorang isteri bernama Ayshah. Seawalnya pasangan ini hidup aman & bahagia, namun tanpa disangka ujian melanda di pertengahan jalan, kesan daripada ‘gangguan misteri’ yang berterusan.


Tags:Sinopsis Filem Khurafat - Perjanjian Syaitan, Review Sinopsis Filem Khurafat - Perjanjian Syaitan, Sinopsis Filem Khurafat - Perjanjian Syaitan Arahan Syamsul Yusuf, OST Sinopsis Filem Khurafat - Perjanjian Syaitan, Lagu Tema Sinopsis Filem Khurafat - Perjanjian Syaitan, Trailer Filem Khurafat - Perjanjian Syaitan

No comments:

Post a Comment

Komen di sini

Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







Arkib