PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

Info Penting Konsert Taeyang World Tour di KL

Anda peminat K-Pop? Secara spesifiknya Taeyang, penyanyi kumpulan popular Big Bang. Jika ya, anda pasti tahu yang Taeyang akan adakan konsert World Tour di Malaysia buat kali pertamanya Februari ini. Berikut info mengenai konsert yang dijangka hebat ini yang perlu anda tahu...

Taeyang Berjaya Kuasai Jepun

Taeyang, ahli “Kings of K-Pop” BIGBANG, bakal mengadakan world tour pertama di Malaysia pada 7 Februari 2015 (Sabtu), 6:30 petang. di Stadium Negara Kuala Lumpur, dianjurkan oleh IME Productions.

Album solo Taeyang yang ke-2 [RISE] tahun ini telah menguasai carta muzik di seluruh dunia. Lagunya “EYES, NOSE, LIPS” telah pun mencatat kedudukan # 1 di Carta Karaoke Korea Gaon untuk 9 minggu berturut-turut, yang adalah yang paling lama bagi mana-mana artis. Tour solo pertamanya bermula pada 12 Ogos di Jepun, di mana beliau melawati 6 bandar-bandar dengan 13 konsert dan kira-kira 70,000 penonton menontonnya.Konsert ini berakhir dengan kejayaan yang luar biasa. Pada  Mama 2014, Taeyang memenangi Persembahan Vokal Lelaki Terbaik, Artist Lelaki Terbaik dan Lagu Terbaik Tahun Ini .

Bagaimana Mahu Beli Tiket Konsert Rise In Malaysia Taeyang?


IME Productions adalah penganjur utama 2015 Taeyang WORLD TOUR [RISE] DI MALAYSIA. Pelancaran tiket diadakan pada 7 Disember (Ahad) 2014 di Boulevard, Aras G, Paradigm Mall mulai pukul 11.00 pagi sehingga 4:00 petang. 1000 keping tiket pertama datang bersama-sama dengan poster gergasi edisi terhad yang hanya boleh diperolehi pada hari pelancaran tiket di Boulevard, Aras G, Paradigm Mall.

Jualan dalam talian akan bermula pada 7 Disember 2014 (Ahad) pada jam 4 petang melalui laman web TicketCharge (www.ticketcharge.com.my). Talian hotline tiket TicketCharge akan bermula pada 8 Disember 2014 (Isnin) jam 10:00 pagi, sila hubungi (603) 92228811 untuk membeli tiket anda.

Outlet jualan akan bermula pada 8 Disember 2014 (Isnin), sila kunjungi pejabat TicketCharge, kedai muzik Speedy, Rock Corner kedai muzik, pusat muzik Victoria, outlet Neway Karaoke dan Celcom outlet kiub biru.

Berapa Harga Tiket Taeyang World Tour Di Malaysia?


Tiket untuk 2015 Taeyang WORLD TOUR [RISE] DI MALAYSIA berharga:

• VIP RM599 (zon VIP / kerusi Nombor)
• RM499 (Rock zon)
• RM399 (Bilangan kerusi)
• RM299 (tempat duduk percuma)
• RM199 (tempat duduk percuma)

** 1000 pengunjung pertama datang dengan poster gergasi edisi terhad . HANYA untuk hari pelancaran tiket di Boulevard, Aras G, Paradigm Mall.

Taeyang Lancar Album Baru!


Taeyang akan melancarkan[RISE] World Tour edisi Malaysia untuk pengunjung VIP ini! 500 tiket pembeli pertama semasa pelancaran tiket atau talian layak untuk membeli edisi album pelancongan dunia (RM50 per CD), yang anda tidak boleh membelinya dari kedai muzik. Edisi terhad [RISE] album ini termasuk 3 trek bonus.

Senarai Lagu Taeyang [RISE] World Tour Edition:
1. Intro (Rise)
2. Eyes, Nose, Lips
3. 1AM
4. Stay with Me (featuring G-Dragon)
5. Body
6. Ringa Linga
7. This Ain’t It
8. Let Go
9. Love You to Death

Lagu Bonus:

10. Eyes, Nose, Lips (Live from 2014 YG Family Concert “POWER” in Seoul
11. Ringa Linga (Live from 2014 BIGBANG +a in Seoul)
12. Only Look At Me + Weeding Dress (Live from 2013 BIGBANG ALIVE GALAXY TOUR THE FINAL in Seoul)

Untuk maklumat lanjut, sila layari IME Productions rasmi Facebook (www.facebook.com/imepmy)

Pilihan Berkaitan:


  • Lirik Lagu Taeyang- Intro (Rise) lyrics
  • Lirik Lagu Taeyang - Eyes, Nose, Lips (눈, 코, 입; Nun Ko, Ip) lyrics
  • Lirik Lagu Taeyang -1 AM (새벽 한시; Saebyeok Hansi) lyrics
  • Lirik Lagu Taeyang -Stay With Me  lyrics
  • Senarai Semua Lirik Lagu Taeyang
  • Senarai Artis K-Pop Lirik Lagu A-Z
  • Senarai Lagu Terbaru Korea  2015





  • Tags: Info Konsert Taeyang di KL, Lirik Lagu, lyrics, mp3 download, youtube mp3, lagu lagu baru, lagu terbaru, video, free download mp3, Lagu melayu, lagu Inggeris

    No comments:

    Post a Comment

    Komen di sini

    Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







    Arkib