PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

Siapa Juara America Idol 12? Kree Atau Candice?

Siapa Lebih Hebat? Candice Vs Kree!


Setelah berminggu-minggu disajikan dengan persembahan secara langsung, masa yang kita semua tunggu-tunggu akhirnya tiba. Pertabalan Juara American Idol 12! Tetapi sebelum  pemenang diumumkan, mari kita recap apa yang berlaku di American Idol Top 2 persembahan pada malam Khamis.

Final dua peserta - Kree Harrison dan Candice Glover - telah memberikan yang terbaik apabila mereka menyanyikan sebanyak tiga lagu pada malam itu, menjadikan sukar bagi kita untuk meramalkan siapa yang akan menjadi pemenang! Kree, membuat kita terpesona dengan lenggok yang menyentuh hati menerusi lagu Angel Sarah McLachlan ini, lagu baru All Cried Out dan lagu Patty Griffin, Up To The Mountain.

Berikut Video Lagu Baru Kree 'All Cried Out'





Candice juga berjaya membuai kita jauh dengan suara yang hebat apabila dia mempersembahkan lagu Chasing Pavement dari Adele, lagu baru I'm Beautiful dan lagu Ben E. Kings', I Who Have Nothing.


Berikut Video Lagu Baru Candice ' I am Beautiful'



Dua jam grand finale, yang disiarkan di sini secara langsung pada pagi Jumaat, menyaksikan bekas hakim Jennifer Lopez mempersembahkan singlenya Live It Up dengan Pitbull,

Video Persembahan Jennifer Lopez - Live It Up feat Pitbull, 



Persembahan juri lain seperti Keith Urban, Randy Jackson dan Mariah Carey, Peserta Top 10, The Band Perry, Jennifer Hudson, Adam Lambert, Jessie J, Emeli Sande, psy, Pitbull, Frankie Valli dan Aretha Franklin yang turut  mengambil ke pentas.

Terdapat juga satu penghormatan selamat tinggal untuk Randy, yang akan meninggalkan Idol selepas 12 tahun. Selepas ini bakal ada juri-juri baru. Sama-sama kita nantikan!


Pilihan Berkaitan:

Pilihan Ekstra:




Tags:Siapa Juara America Idol 12? Kree Atau Candice? Keputusan AI12, Lirik Lagu, lyrics, mp3 download, youtube mp3, lagu lagu baru, lagu terbaru, video, free download mp3, Lagu melayu, lagu Inggeris

No comments:

Post a Comment

Komen di sini

Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







Arkib