PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

Apa kaitan Afif, Aida ( AKADEMI FANTASIA ) dengan Justin Bieber?

Afif, Aida dan Justin Bieber



Masih ingatkah lagi dengan ganjaran yang ditrerima oleh Afif dalam kelas Bahasa Inggeris Cikgu Fatimah? Dalam kelas tersebut, Afif telah menerima ganjaran daripada pihak pengurusan konsert Justin Bieber iaitu pass masuk untuk menyaksikan konsert Justin Bieber di Stadium Merdeka.

Ganjaran ini juga memerlukan Afif memilih salah seorang daripada mana-mana pelajar untuk dibawa ke konsert tersebut. Aida telah dipilih oleh Afif untuk menemaninya. Konsert ini diadakan pada Khamis lepas, 21 April 2011.

Acara Justin Bieber My World Tour di Kuala Lumpur telah dibawakan khas oleh Tune Talk Mobile Prepaid dengan kerjasama Fat Boys dan Tune Tones. Kesemua 17,000 tiket yang berharga dari RM188 hingga RM498 telah habis dijual sebelum bermulanya konsert ini.

Aida yang begitu meminati Justin Bieber begitu teruja kerana dapat hadir ke konsert tersebut walaupun hadiah tiket ini diberikan kepada Afif. Minatnya Aida kepada Justin Bieber hinggakan kesemua lagu nyanyian Justin Bieber Aida boleh hafal dan nyanyi bersama dalam konsert tersebut. Bagaimana pula reaksi Afif sendiri terhadap Justin Bieber? Jangan lupa saksikan Diari Akademi Fantasia 9, setiap Isnin hingga Jumaat, 9 malam, eksklusif di Astro Ria.

Undi pelajar pilihan anda! Taip AFUNDI dan hantar ke 32999. Undian pukal FUNDI<3/5/10/20> juga hantarkan ke 32999.

Terbaru dari Akademi Fantasia! Dapatkan wap portal Akademi Fantasia di telefon bimbit anda dengan PERCUMA sekarang! Jika anda pengguna telefon jenis iPhone, Blackberry dan Android, kini anda boleh menikmati Aplikasi Akademi Fantasia di telefon bimbit anda secara percuma! Taip AF dan hantar ke 32323

Dapatkan Panggilan Pagi istimewa daripada bintang-bintang Akademi Fantasia 9 setiap hari! Untuk melanggan Taip ON PP dan hantar ke 32323. Klik pada URL untuk menetapkan jam panggilan pagi anda. Anda akan mendapat Panggilan Pagi anda mengikut masa yang anda tetapkan. RM2.00 seminggu

Dengarkan celoteh mereka setiap hari melalui servis Twit Talk Akademi Fantasia 9! Taip ON TW [NAMA AFUNDI] dan hantar ke 32323 untuk daftar secara percuma. Contoh: ON TW AFIF. Pelajar Pilihan anda akan bercakap kepada anda melalui MMS setiap hari! RM0.50 setiap MMS, 1-3 Tweet setiap hari

Dapatkan Majalah Aksi Akademi Fantasia! Terbit setiap Isnin. RM3.90 untuk semenanjung Malaysia dan RM4.90 untuk Sabah / Sarawak. Dapatkah naskah anda segera!

Kredit gambar oleh Sensasi Selebriti (www.budiey.com)


Sumber:  Astro.com

No comments:

Post a Comment

Komen di sini

Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







Arkib