PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

Sinopsis, OST Drama Cinta Buat Emelda



Sinopsis, OST Drama Cinta Buat Emelda 

 Sinopsis:
Drama Cinta Buat Emelda merupakan Kisah terbaru menggantikan Drama Gemersik Kalbu di slot Akasia tv3.
Kisahnya begini, Emelda tidak menduga begini lipatan takdir yang dijanjikan untuknya. Namun dia tetap pasrah dan reda dengan setiap ujian yang datang. Yakin sesukar mana pun perjalanan hidup, masih ada keindahan dan kemanisan yang akan dikecapi. Lantaran itu, dia rela bila melihat derita yang ditanggung oleh si kakak.
Jika inilah yang dinamakan pengorbanan, dia tahu dia telah melakukan pengorbanan yang tidak ternilai harganya. Masa depan dan harga diri! Namun, apa pilihan yang dia ada? Emelda akhirnya rela memperjudikan nasib bersama Aril Fatah. Meskipun saat memandang wajah itu tidak ubah seperti melihat kertas putih. Tapi demi Atiea dan Dania, dia tetap mencuba sedaya upaya melawan perasaan.
Walaupun  tahu, bila kebenaran terbongkar, dia yang akan menanggung akibatnya..
Saksikan  hebat Drama Cinta Buat Emelda setiap Isnin Hingga Khamis jam 7 ptg ditv3.


OST, Lagu Tema Drama Cinta Buat Emelda, Akasia



tags:Drama Cinta Buat Emelda, Sinopsis Drama Cinta Buat Emelda, Sinopsis Drama Melayu, ost Drama Cinta Buat Emelda, Drama Cinta Buat Emelda, Drama Cinta Buat Emelda, akasia Drama Cinta Buat Emelda, tv3, episod Drama Cinta Buat Emelda, pelakon Drama Cinta Buat Emelda, lirik lagu Drama Cinta Buat Emelda, lagu tema Drama Cinta Buat Emelda, video Drama Cinta Buat Emelda

No comments:

Post a Comment

Komen di sini

Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







Arkib