PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

Sinopsis,OST Ariana Mikhail Slot Ratu TV9 Drama

*Link (OST ARIANA MIKHAIL)LIRIK SEMUA LAGU Untuk Website & Blog Anda

 

Drama Ariana Mikhail Slot Ratu TV9

 

Sinopsis Drama Ariana Mikhail Slot Ratu TV9

Drama Ariana Mikhail ini mempunyai 15 episod dan akan bersiaran setiap hari Isnin dan Selasa di slot ratu tv9 jam 8:30 malam.Kisah bermula di Paris,Perancis dimana Mikhail telah tamat pengajiannya di Universiti Kingston, London. Dia telah pergi bercuti ke Paris bersama sahabat karibnya Jamil yang merupakan senior Mikhail di universiti. Hubungan mereka rapat seperti abang dan adik.. Dalam percutian itu, Mikhail berniat berangan mencari teman wanita Perancis kononnya.
Tetapi isebaliknya berlaku apabila dia bertemu dengan Ariana juga singgah bercuti ke Paris dari Amerika Syarikat sebelum pulang ke Malaysia. Ariana yang merupakan lulusan hiasan dalaman bercuti bersendirian kerana ingin mencari pengalaman dengan dunia hiasan di Eropah. Pertemuan itu berlaku disebuah cafe di bandar Paris, Waktu itu Ariana membantu Mikhail setelah dia dimarahi akibat cuba mengurat wanita Perancis yang mengaku Mikhail teman lelakinya. Gara-gara Mikhail yang tidak memahami bahasa ’Perancis’.
Mikhail berang dengan tindakan Ariana yang menyebabkan peluangnya terlepas tetapi Ariana menjelaskan pada Jamil bahawa perbuatan Mikhail mengusik wanita Perancis yang telah mempunyai teman lelaki itu salah dan memalukan orang Malaysia. Melainkan  wanita itu yang berminat dengan Mikhail, ia boleh diterima. Sikap Mikhail yang tidak berterima kasih serta berlagak dan sombong membuat Ariana tidak berminat untuk berkawan walaupun dia tahu mereka sebangsa. Apa terjadi seterusnya? Ikutilah Drama Ariana Mikhail Slot Ratu hanya di TV9 !

Pelakon Drama Ariana Mikhail Slot Ratu TV9

Nora Danish, Sein dan Riezman Khuzaimi.


OST, Lagu Tema Drama Ariana Mikhail Slot Ratu TV9

OST Ariana Mikhail - 
Lirik Lagu Sedang Apa Dan Dimana (SADD) - Sammy

Dulu selalu ada waktu untuk kita
kini ku sendiri
dulu kata cinta tak habis tercipta
kini tiada lagi (lagi)

sedang apa dan dimana dirimu yang dulu ku cinta
ku tak tahu tak lagi tahu seperti waktu dulu
apakah mungkin bila kini ku ingin kembali
menjalani janji hati kita

sedang apa dan dimana wooo

sedang apa dan dimana dirimu yang dulu ku cinta
ku tak tahu tak lagi tahu seperti waktu dulu
apakah mungkin bila kini ku ingin kembali
menjalani menjalani menjalani janji hati kita


Lirik, Video Sedang Apa Dan Dimana (SADD) - Sammy Simorangkir






Sinopsis & OST Lain:




tags:ariana mikhail pelakon ariana mikhail, sinopsis drama ariana mikhail, ost ariana mikhail, ariana mikhail ost ,lagu ariana mikhail ,lagu tema ariana mikhail,DOWNLOAD drama ARIANA MIKHAILsinopsis penuh ariana mikhail ,  lagu ost ariana mikhail, ost ariana mikhail, lagu tema ariana mikhail, lirik lagu ariana mikhail

1 comment:

  1. Hello!

    Nak tanya, ada satu ep tu ada lagu play lepas scene Nora nak keluar drpd office dia then tiba2 ada org masuk nak ckp dngan dia. Tak igt langsung benda lain sbb tertengok je masa tu. Tpi lagu tu sedap, kalau tau, please share :D


    Thank you!

    ReplyDelete

Komen di sini

Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







Arkib