PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

Agnes Monica ada apa-apa dengan Justin Bieber ke?


Apa perkhabaran terbaru Agnes Monica ?


Apa berita terbaru penyanyi popular ini? Khabarnya Penyanyi terkenal Indonesia Agnes Monica, 26,  sedang sibuk melebarkan sayap ke peringkat antarabangsa.
Bagaimana pula dengan album antarabangsa terbaru penyanyi ini yang membuat peminat setianya ternanti-nanti? Mengapa pula namanya yang dikaitkan dengan Justin Bieber?


Berada di Amerika

Sebenarnya buat masa kini Agnes dilaporkan sedang berada di Los Angeles, Amerika Syarikat . Beberapa komen di laman Twitternya jelas membayangkan yang dia sedang menghasilkan buah tangan hebat buat para peminatnya.

Berikut adalah komen Agnes  Monica sendiri;

“Tak sabar untuk memperdengarkan kalian muzik baru saya. Jangan lupa untuk sentiasa percayakan apa yang anda impikan,”
“Buat saya, yang paling penting sebenarnya karyanya sendiri."

"Penghargaan memang jadi salah satu indikator, tapi bukan jadi tujuan utama saya. Tujuan utama saya adalah saya mahu menjadi insan yang lebih baik setiap hari,”

Tarikh Album Baru keluar?

Laman Twitter MTV Hot News melaporkan yang album terbaru Agnes berjudul Carried akan dilancarkan 18 Jun ini. Agnes juga dikatakan menulis lagu dengan Justin Bieber.”

Bersama Dengan Justin Bieber?


 Agnes Monica dikatakan menulis lagu dengan Justin Bieber. Adakah ini bermaksud Agnes akan berduet dengan Justin Bieber? Mungkin ada benarnya. Ini berdasarkan keakrabannya dengan  Scooter Braun kini.

Braun bukan orang biasa-biasa dalam dunia hiburan antarabangsa. Dia telah banyak menaikkan nama ramai artis popular.  Antara artis pernah diwakili Braun adalah seperti penyanyi popular PSY, Carly Rae Jepsen dan juga The Wanted selain Justin Bieber sendiri. Jadi adakah benar khabar angin ini? Kita tunggu dan lihat sahaja.


Pilihan Berkaitan:

No comments:

Post a Comment

Komen di sini

Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







Arkib