PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

lirik lagu Yang Pernah Estranged

Lirik Yang Pernah - Estranged

Silakan puas sudah disuruh
Nyatakan mimpi yang tak pernah lengkap
Lakukan apa saja yang kamu mampu


Sudahlah biar yang telah lalu
Lepaskan semua yang pernah ada
Alihkan kalau ada masih tertinggal

Cukuplah kalau benarnya ada
Di samping kamu selalu

Andainya aku tahu
Perginya disuruh
Semua yang pernah minta

Tibalah waktu untuk bersedar
Kerana giliran sudah menyeru
Yang pasti yang panggil itu suci hati

Berilah sedikit tunjuk aku
Hilangkan rasa hati yang tak percaya
Biarlah dia yang hilang jangan lagi

Cukuplah kalau benarnya ada
Di samping kamu selalu

Andainya aku tahu
Perginya disuruh
Semua yang pernah minta

Andainya aku cari
Di mana dituju
Semua yang pernah jumpa

Andainya aku tahu
Perginya disuruh
Semua yang pernah minta

Andainya aku cari
Di mana dituju
Semua yang pernah jumpa

lirik lagu Yang Pernah Estranged
lirik lagu Estranged Yang Pernah

No comments:

Post a Comment

Komen di sini

Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







Arkib