PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

Lirik Lagu Aku Dia Dan Kamu - Dva

D-Va -Lirik Aku Dia Dan Kamu

Betapa bodohnya diriku
Mau di duakan dirimu
Namun bila hati berbicara
Aku sayang padamu

Kau takkan pernah tinggalkannya
Di hatimu cuma dia
Tetap juga kau inginkan ku
Kini apa dayaku

(Korus)
Putuskan dia, oh, kasih
Agar ku tak disaingi
Sungguh ku benci dirimu yang
Tak bisa memilih

Namun harus kuakui
Sukar untuk lepaskanmu
Akhirnya aku undur diri
Demi dia dan kamu

Betapa bodohnya kau
Mau diduakan dirimu
Namun bila Hati bicara
Aku Sayang padamu

Bila saja terus terang
Apa yang kau ingin
Muak diriku dengan sikapmu

Lirik Lagu Aku Dia Dan Kamu - Dva
Lirik Lagu Dva - Aku Dia Dan Kamu

No comments:

Post a Comment

Komen di sini

Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







Arkib