PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

Zakiah-Zakiah

Lirik Zakiah-zakiah - Jinbara Feat Ahli Fiqir

Hooo..

Rindu slama kau duka
Bayang senyum gemersik suara
Ada rindu ada rasa
Ada cinta setiap terjaga

Zakiah.. Zakiah..
Penari gurun pasir ternama
Zakiah.. Zakiah..
Terpesona aku melihatnya
Zakiah.. Zakiah..
Begitulah panggilan namanya
Semua yang melihat takkan dapat melupakan

(Rap)
Hanya engkau bagiku
Diruang di hatimu
hooo..

Oh aku terpesona
lirikan mata goyang pinggul dan senyumanya
Sayang.. hanya sepintas Zakiah lalu menghilang
Kini hanya tinggal kenangan

Zakiah.. Zakiah..
Zakiah.. Zakiah..
Zakiah.. Zakiah..
Zakiah.. Zakiah..

(Rap)
Tarian gurunmu mempersonakan diriku
Alunan gerak gerimu membuat aku terpaku
Zakiah tidurku
Zakiah bangunku
Zakiah.. zakiah
Zakiah.. zakiah
Zakiah..

Wahai sang pencinta
Wahai sang pencinta

Zakiah.. Zakiah..
pastikah aku berjumpa lagi
Oh Zakiah..
Tak sabar rasa hatiku menanti

Zakiah.. Zakiah..
Tak seorang pun dapat mengerti
Bila ku katakan
Aku selalu merindukannya

(Rap)

Oh aku terpesona
lirikan mata goyang pinggul dan senyumanya
Sayang.. hanya sepintas Zakiah lalu menghilang
Kini hanya tinggal kenangan

(Rap)

Apakah itu setia
Apakah itu janji
Atau hanya kata-kata terlepas hari ini

Apakah itu setia
Apakah itu janji
Kata-kata tiada erti kau hari

No comments:

Post a Comment

Komen di sini

Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







Arkib