PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

Lirik Lagu Maha Karya Cinta

Lirik Maha Karya Cinta - Faizal Tahir

Begitu berat melangkah
Melihat kau bersamanya
Adakah aku yang salah
Atau hanya helah saja

Ku masih mencintai diri kamu
Biar kau menjauh
Ku rindu

(Korus)
Kau bagaikan udara
Yang membantu aku
Untuk terus hidup di atas dunia
Tanpamu ku lemah
Pasti aku tak berdaya
Kerna kau maha karya cinta

Biar pun kau tidak mahu
Menerima kasih daku
Aku kan setia bersamamu
Sehingga ke akhir waktu

Ku masih menyayangi diri kamu
Biar kau berlalu ku rindu

(Ulang korus)

Kau takkan dapat aku lupakan
Kerna kaulah punca cinta kita
Mengajar aku erti bahagia
Temanilah aku semula

Dengarlah pesanan daku
Yang akan terus menunggu



Pilihan Berkaitan:



tag:Lirik Lagu Maha Karya Cinta - Faizal Tahir, Lirik Lagu Faizal Tahir - Maha Karya Cinta

No comments:

Post a Comment

Komen di sini

Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







Arkib