PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

Juara Mentor 6, Caroline Tak Sangka

Caroline perlu kerja kuat


MENAMPILKAN persembahan yang begitu konsisten pada setiap minggu, tuah ternyata menyebelahi Puteri Caroline Mohd. Kamel atau Caroline, 20, apabila membawa pulang wang tunai RM100,000 setelah kejayaan muncul sebagai pemenang program realiti Mentor 6.

Pada persembahan terakhir yang berlangsung di Stadium Melawati, Shah Alam, Selangor kelmarin menyaksikan protege kelahiran Tanah Merah, Kelantan itu berhasil menyaingi Zatul dan Anas dalam satu pertandingan yang agak sengit.

Biarpun terpaksa membuat persembahan dalam keadaan kesihatan yang kurang memuaskan, ternyata ia bukan penghalang buat anak didik Ella itu untuk tampil dengan persembahan yang bertenaga dan memukau.

Ketika ditemui selepas tamat konsert, Caroline meluahkan rasa gembiranya apabila menjadi pilihan juri dan peminat untuk muncul sebagai pemenang, biarpun terpaksa bersaing hebat dengan dua protege lain.

"Sudah tentu saya tidak sangka apabila diumumkan sebagai juara selepas markah keseluruhan dipaparkan. Saya sangat bersyukur kerana segala usaha yang dilakukan selama ini akhirnya berhasil.

"Kemenangan yang diperoleh ini juga saya tujukan kepada mentor saya iaitu Ella yang telah membimbing saya sehingga ke peringkat ini. Segala tunjuk ajar dan pengalaman yang dicurahkan memang banyak membantu saya untuk berada di tahap ini," ujarnya penuh semangat.

Menurut Caroline, perjalanannya untuk bersaing di pentas akhir ternyata bukan mudah memandangkan kesihatan yang terganggu apabila mengalami batuk yang agak teruk sebaik sahaja berakhir saingan separuh akhir kedua pada minggu lalu.

Ujarnya, dalam tempoh seminggu yang ada untuk membuat segala persiapan bagi konsert terakhir menyebabkan dia kurang tidur dan melakukan banyak latihan memandangkan perlu menyanyi sebanyak tiga buah lagu.

"Walaupun terpaksa membuat persembahan dalam keadaan yang kurang sihat, tetapi keyakinan yang diberikan oleh mentor menyebabkan saya terus bersemangat untuk menampilkan persembahan yang terbaik," ujarnya yang menganggap Ella juga adalah sebagai idolanya selama ini.


TONTON PERSEMBAHAN MENTOR 6 Akhir SETERUSNYA:




No comments:

Post a Comment

Komen di sini

Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







Arkib