PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

Tonton Mentor 6 Akhir: Caroline, Anas, Zatul

Tonton Mentor 6 Akhir: Caroline, Anas, Zatul

Info:

konsert Mentor 6 menyaksikan ketiga-tiga peserta iaitu CAROLINE, ANAS dan ZATUL perlu mempersembahkan tiga buah lagu, termasuk sebuah lagu baru yang dicipta pertandingan tersebut.


Membuka pentas saingan pada malam tersebut ialah Anas Ridzuan yang menyampaikan lagu berjudul Cinta Muka Buku nyanyian asal Najwa Latif. 


Kemudian Zatul pula tampil dengan persembahan bertenaga menerusi lagu Pawana dan Pelesit Kota (Search) serta Caroline dengan lagu My Love (Justin Timberlake) dan I Don't Wanna Miss A Thing (Aerosmith).




Pada persembahan kedua Anas yang bergandingan dengan Hazama mempersembahkan lagu Selamat Malam (Faizal Tahir), Zatul pula berduet dengan Ziana Zain menerusi lagu Nakal (Gigi) dan Sedang Ingin Bercinta (Dewa), manakala Caroline dan Azlan pula menyanyikan lagu berjudul Kau Kekasihku (Siti Nurhaliza).


Untuk lagu baharu pula Anas mendendangkan lagu berjudul Hanya Dirimu hasil ciptaan Omar K, Audi Mok dan Faizal Tahir, manakala Zatul memilih lagu hasil nukilan Manusia Putih berjudul Tinggalkan Yang Lalu dan Caroline menyanyikan lagu berjudul Melawan Arus Cintamu ciptaan Ajai.


Sebaik persaingan berakhir, Caroline telah diumumkan sebagai pemenang apabila mendapat markah keseluruhan 71 peratus. Zatul yang muncul naib juara dan membawa pulang hadiah wang tunai RM30,000 memperoleh 60 peratus dan Anas yang mendapat markah 50 peratus sekadar memenangi hadiah wang tunai RM10,000.

Bahagian 1



tags:Tonton Persembahan Peserta Mentor 6 Akhir: Caroline, Anas, Zatul, Ella, Faizal tahir, Ogy

TONTON PERSEMBAHAN MENTOR 6 Akhir SETERUSNYA:
















No comments:

Post a Comment

Komen di sini

Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







Arkib